Στο ράλι Σουηδίας, δεύτερος γύρος του WRC, τα παλληκάρια σφάζονται στα χιόνια και στο πάγο, καθώς στις 7 ειδικές διαδρομές του 1ου σκέλους, αυτό της Παρασκευής, η πρώτη θέση στη γενική κατάταξη άλλαξε 5 φορές.
Αρχικά οι Evans-Martin (Τoyota Yaris Rally1) πήραν την πρωτοπορία όπου την διατήρησαν για 4 ειδικές διαδρομές. Η πρώτη ανατροπή έρχεται στην 5η ειδική διαδρομή, όπου οι katsuta-Johnston (επίσης με Yaris Rally1) περνούν πρώτοι με τους Evans-Martin να ακολουθούν στα 5.8’’ και τρίτοι οι Tanak-Jarveojia (Hyundai i20 Rally1) στα 9.7’’ και 2/10 πιο πίσω οι Fourmaux-Coria(με το άλλο i20 Rally1).
Στην επόμενη ειδική διαδρομή, το Yaris Rally1 του katsuta σβήνει και περνάει πάλι πρώτος ο Evans με διαφορά 1.9’’ με τον Tanak να παραμένει τρίτος στα 3.6’’ ενώ η διαφορά από τον Fourmaux ανέβηκε στα 5.7’’.
Στην προτελευταία ειδική διαδρομή του σκέλους ο Tanak περνάει πρώτος παρά το γεγονός ότι χτύπησε με το δεξί μέρος σε τοίχο από χιόνι, με δεύτερο τον katsuta στα 5/10 και τρίτο τον Evans.
Η τελευταία ειδική διαδρομή, είναι η υπερειδική στην πόλη της Ουμέα, ο Evans είναι ο ταχύτερος και περνάει και πάλι πρώτος με τον katsuta δεύτερο στα 6/10.
Τρίτος «έπεσε» ο Tanak, 2.5’’ από την κορυφή και ακολουθούν Fourmaux +7.9’’, Neuville +9.1’’, Rovanpera(που δε θυμίζει τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, αν και ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα) +25.5’’, Sesks + 43.6’’ ο οποίο οδηγεί με ψυχραιμία για πρώτη φορά στα χιόνια το Ford Puma Rally1, McErlean +1:02,6’’, Pajari(που είχε και κλατάρισμα στο Yaris Rally1) +1:10.6 με 10ο τον Μuster + 1:22.5.
Στο WRC2 οι Solberg-Εdmondson οδηγούν την κατηγορία με δεύτερους τους Korhonen-Viinika στα 23.8’’.
Το δεύτερος σκέλος περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες με την υπερειδική ως τελευταία του σκέλους) μήκους 101.96 χλμ.