Στο ράλι Σουηδίας, μετά από 15 ειδικές διαδρομές, σε σύνολο 18, οι Evans-Martin (Τoyota Yaris Rally1) ακολουθώντας έναν εξαιρετικά ρυθμό χωρίς να κάνουν λάθη (μόνο ένα στην τελευταία ειδική διαδρομή) οδηγούν την κατάταξη στο τέλος του 2ου σκέλους.
Η διαφορά από τους δεύτερους katsuta-Johnston (επίσης με Yaris Rally1) οι οποίοι δεν απέφυγαν τα λάθη, είχαν μικρή έξοδο την 12η ειδική διαδρομή, είναι στα 3’’ ενώ στην τρίτη θέση πλασαρίστηκαν οι Neuville-Wydaeghe (Ηyundai 20 Rally1) που προσπέρασαν τους Tanak- Jarveoja (i20 Rally1) κατά 6.5 δευτ. με τον Εσθονό οδηγεί να μην δείχνει ευχαριστημένος με την απόδοση του αυτοκινήτου. Μια θέση πιο κάτω οι Rovanpera-Halttunen (Υaris Rally1) στα 22.9 από την κορυφή, που σε καμία ειδική διαδρομή ο νεαρός Φινλανδός δεν έχει δείξει αυτό που τον έχρισε δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.

Από εκεί και κάτω οι διαφορές έχουν μεγαλώσει με τους Sesks-Francis κάνοντας έναν αγώνα χωρίς ακρότητες στα bucket του Ford Puma Rally1 έχουν πλασαριστεί στην 7η θέση.
Μια θέση πιο κάτω οι Pajari-Salminen (Yaris Rally1) με διαφορά 12.2’’, με τη 10άδα να συμπληρώνουν οι McErlean-Treacy (Ford Puma Rally1), Munster-Louka (Puma Rally1) και Solberg-Edmondson (Yaris Rally2) που από την αρχή οδηγούν την κατηγορία WRC2.
Oι Σερδερίδης-Μiclotte (Puma Rally1) βρίσκονται βρίσκονται στην 36η θέση και οι Βασιλάκης-Harryman (Fiesta Rally3) στην 47η θέση.

Όσο για τους Formaux-Coria (i20 Rally1) από μια έξοδο κατέληξαν σε αφράτο χιόνι που δεν μπόρεσαν να βάλουν ξανά το αυτοκίνητο στο δρόμο και θα ξεκινήσουν το τελευταίο σκέλος υπο καθεστώς super rally.
To τρίτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 3 ειδικές διαδρομές 67.32 χλμ., επαναλαμβανόμενη η πρώτη της Κυριακής μήκους 29.35 χλμ. με την power stage να είναι 8.62 χλμ. με τον αγώνα να τερματίζει στις 13.30 τοπική ώρα.
Για να δούμε θα φέρει αλλαγές το πονηρό τρίτο σκέλος.