Το ράλι Σαφάρι είναι ο τρίτος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, και ο πρώτος σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές.
Ο φετινός αγώνας έχει άρωμα περιπέτειας καθώς τα χλμ. των ειδικών διαδρομών αυξήθηκαν στα 384.86 συνολικά.
21 είναι οι ειδικές διαδρομές με τη μεγαλύτερη 32.20 χλμ. που διεξάγεται ως 3η του αγώνα και επαναλαμβάνεται ως 7η.
Ράλι Σαφάρι: 20-23 Μαρτίου στην Κένυα
Η power stage έχει μήκος 10.53 χλμ. Ο αγώνας ξεκινάει με το shakedown των 5 χλμ. την Τέταρτη 19 Μαρτίου, με τη δράση να αρχίζει την επόμενη ημέρα, όπου μετά την εκκίνηση το πρόγραμμα περιλαμβάνει 2 ειδικές διαδρομές 4.76 και 8.15 χλμ.
Το σκέλος της Παρασκευής 21 Μαρτίου, είναι το μεγαλύτερο και περιλαμβάνει 8 ειδικές διαδρομές 159,06 χλμ.
Το σκέλος του Σαββάτου 6 ειδικές διαδρομές 147.02 χλμ. Το τελευταίο σκέλος, της Κυριακής 23 Μαρτίου περιλαμβάνει 5 ειδικές διαδρομές 65,87 χλμ.
Οι συμμετοχές είναι 39, από τις οποίες οι 8 είναι για το τοπικό πρωτάθλημα.
10 είναι τα Rally1 Cars με 4 Toyota Yaris Rally1, με Evans, Rovanpera, Katsuta, Pajari, τρία Hyundai i20 Rally1 με Neuville, Tanak, Fourmaux, και τρία Ford Puma Rally1 με McErlean, Muntser και τον Gentleman Σερδερίδη.
Αυτό όμως που πρέπει να αλλάξει είναι το WRC2. Τι σημαίνει μόνο 7 αγώνες, μπορεί να προσμετρήσει ένα πλήρωμα, έχοντας δηλώσει τους αγώνες από την αρχή.
Το πρωτάθλημα έχει 14 αγώνες, άρα και το WRC2 πρέπει να περιλαμβάνει 14 αγώνες.
Γιατί προσμετρώντας μόνο οι 7, κάπως «μοιράζονται» οι συναντήσεις μεταξύ των πρωταγωνιστών…
Και μη μας πείτε ότι είναι ζήτημα κόστους. Οι αγώνες είναι ένα βαρέλι χωρίς πάτο. Σαφώς και είναι άλλο να συμμετέχεις σε 7 αγώνες, και άλλο σε 14.
Όμως υπάρχουν πληρώματα που απλώς συμμετέχουν σε αγώνες και ας μην προσμετράνε τα αποτελέσματα. Σε αυτούς τους αγώνες δεν υπάρχουν έξοδα.
Η FIA λοιπόν κάπου το έχει χάσει. Μη νομίζετε ότι οι διοικούντες το WRC είναι άμεμπτοι, καθώς τόσα χρόνια το πρωτάθλημα διεξάγεται με 2 ½ ομάδες, χωρίς καμία νέα να έχει δείξει ενδιαφέρον, ενώ μεγάλες στιγμές ζει το WEC, παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, με Ford, Aston Martin και Hyundai, με το brand Genesis να ετοιμάζονται να δώσουν και αυτές το «παρών» ενώ δεν γίνεται λόγος για τον κορυφαίο θεσμό, τη Formula 1, που με την είσοδο των Αμερικανών με τη Cadillac έχει ξεφύγει σε ενδιαφέρον.
Δείτε τις συμμετοχές: