Το 3ο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο, το μεγαλύτερο του αγώνα, δεν έφερε αλλαγές στις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης με τους Ogier-Landais να προηγούνται κατά 16.8 δευτ. των Evans-Martin και 18.4 δευτ. των Fourmaux-Coria, που αποτελούν την έκπληξη του φετινού αγώνα, οδηγώντας για πρώτη φορά Hyundai i20 Rally1.
Την 5άδα συμπληρώνουν οι Rovanpera-Halttunen στα 39.5 δευτ. και Tanak-Jarveoja στα 56.6 από την κορυφή.
Το φιλμ του αγώνα έχει ως εξής.
Ο Munster με τον Louka με το Ford Puma Rally1 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική διαδρομή του Σαββάτου, η 10η του αγώνα. Το Skoda Fabia RS Rally2 του Marchino με τον Ommeto (συνοδηγός του Crugnola, πρωταθλητής συνοδηγός Ιταλίας) πήρε φωτιά.
Οι Neuville-Wydaeghe σταμάτησαν για 50 δευτ. λόγω μηχανικού προβλήματος στο Hyundai i20 Rally1.
Στην 11η ειδική διαδρομή οι Tanak-Jarveoja είναι οι ταχύτεροι. Στη 12η με την οποία ολοκληρώνεται το πρώτο μέρος του 3ου σκέλους οι Katsuta-Johnston είναι οι ταχύτεροι.
Έξοδο και εγκατάλειψη για τους Yamamoto-Fulton του Toyota Gazoo Racing Junior με Yaris Rally2, με τον Neuville να δηλώνει ότι ήταν η πρώτη ειδική διαδρομή στην οποίαν ευχαριστήθηκε στο φετινό Μόντε Κάρλο.
Η 13η ειδική διαδρομή «έγραψε» το όνομα των Tanak-Jarveoja ως το ταχύτερο, όπως και στην 14η, παρά το εντυπωσιακό γλίστρημα, με τους Neviville-Wydaeghe να «χτυπούν» ένα προστατευτικό με την πίσω δεξιά ρόδα.
Στην τελευταία ειδική διαδρομή του 3ου σκέλους οι Tanak-Jarveoja είναι πάλι οι ταχύτεροι με τον Rovanpera να μη μπορεί να εξηγήσει γιατί ήταν τόσο «αργός» στο σκέλος.
Στο WRC2 οι Gryazin-Aleksantrov προηγούνται 4.8 δευτ. των Rossel-Dunant.
To τελευταίο σκέλος που δίνει τρεις ξεχωριστές βαθμολογίες περιλαμβάνει 3 ειδικές διαδρομές 50.90 χλμ. με την power-stage 17.92 χλμ. με τις τρεις βαθμολογίες να έχουν ως εξής. H μια από τα συνολικά σκέλη του αγώνα, η 2η βαθμολογία από τις ειδικές διαδρομής του τελευταίου σκέλους και η 3η από την power-stage για τους 5 ταχύτερους. Ο τερματισμός είναι προγραμματισμένος για τις 16:15 τοπική ώρα στο Μονακό, στο Casino.