Το 2ο μέρος του 2ου σκέλους του ράλι Μόντε Κάρλο έφερε αλλαγές στην κορυφή όταν ένα γλίστρημα των Evans-Martin στην προτελευταία ειδική διαδρομή ήταν αρκετό για να «δώσει» την πρωτοπορία στους Ogier-Landais με τα δύο πληρώματα της Toyota με τα Yaris Rally1 να τα χωρίζει 12.6 δευτ. με τρίτους τους Fourmaux-Coria με το Hyundai i20 Rally1 που κάνει έναν πολύ καλό αγώνα, κερδίζοντας μάλιστα ειδικές διαδρομές.
Η διαφορά από την κορυφή είναι 14.2 δευτ.
Στα 38.5 δευτ. είναι οι Rovanpera-Halttunen και στα 47.3 οι Tanak-Jarveoja.
Aρκετά πίσω οι Munster-Louka με το Ford Puma Rally1. Είχαν κλατάρισμα μπροστά δεξιά χάνοντας πολύτιμο χρόνο, στην προτελευταία ειδική διαδρομή του 2ου σκέλους, την 8η αγώνα, και φιγουράρουν στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, 1:33.7 από την κορυφή.
Κλατάρισμα είχαν στο 8ο χλμ. από τα 18.31 της τελευταίας ειδικής διαδρομής οι Neuville-Wydaghe που «έπεσαν» στην 9η θέση, πίσω από Katsuta-Johnston και Pajari-Salminen.
Και στο WRC2 άλλαξε η εικόνα με τους Rossel-Dunant με Citroen C3 Rally2 να προηγούνται 21.4 των Gryazin-Aleksantrov με Skoda Fabia RS Rally2. Το τρίτο σκέλος, αυτό του Σαββάτου είναι το μεγαλύτερο. Περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές (3Χ2) συνολικού μήκους με την πρώτη ειδική διαδρομή να έχει μήκος 27 χλμ. με το πρώτο αυτοκίνητο να ξεκινάει στις 08:56 τοπική ώρα.