Δεύτερο σκέλος στο ράλι Μόντε Κάρλο που αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές (3Χ2) με τους Evans-Martin με Toyota Υaris Rally1 να οδηγούν την κούρσα, στα μισά του 2ου σκέλους.
Ένα άλλο Toyota Yaris Rally1, αυτό των Ogier-Landais βρίσκεται στη 2η θέση με διαφορά 1.5 δευτ. ενώ οι Fourmaux-Corίa με Hyundai i20 Rally1 συμπληρώνουν την πρώτη 3άδα με διαφορά 6.2 δευτ. μετά από 5 ειδικές διαδρομές. Τρεις στο χθεσινό πρώτο σκέλος των 54.16 χλμ. και των δυο πρωινών καθώς μια ακυρώθηκε
Το φιλμ του αγώνα για τις τρεις πρωινές ειδικές διαδρομές είναι το εξής.
Η πρώτη ειδική της Παρασκευής, η 4η του αγώνα είχε εξωτερική θερμοκρασία γύρω στο 0 βαθμούς Κελσίου και άλλοι έβαλαν ελαστικά με καρφιά και άλλοι όχι.
Ο Rovanpera σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο με τον Muster δεύτερο στο 1.4 δευτ. με τον Pajari τρίτο, 2.2 πίσω από τον δεύτερο και ο Solberg έκπληξη με το Rally2 Yaris στην 4η θέση 5.9 δευτ. από την κορυφή.
Και τα Rally1; O Tanak είναι 5ος με διαφορά 6.7 δευτ., ο Fourmaux 6ος στα 8.1 δευτ., Gryazin sta 14.4, , Evans στα 19.5 δευτ. και Neuville στα 22.3 δευτ.
Έτσι αλλάζει η εικόνα στην κορυφή που περνάει πρώτος ο Evans με διαφορά 0.8 δευτ. του Neuville και 4 δευτ. του Ogier.
Η 5η του αγώνα, η 2η της Παρασκευής μήκους 16. 68 χλμ. ακυρώνεται λόγω θεατών και λάθος τοποθετημένων αυτοκινήτων από τους θεατές.
Η 6η του αγώνα 18.31 χλμ. και η τρίτη της Παρασκευής, σε σημεία έχει χιόνι και σε άλλα είναι στεγνή, και έρχονται τα πρώτα δράματα για την ομάδα της Hyundai.
Σπάει η πίσω αριστερή ανάρτηση στο i20 Rally1 των παγκόσμιών πρωταθλητών, ενώ το άλλο i20 Rally1 των Tanak-Jarveoja χάνει από έξοδο όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τερματίσει την ειδική διαδρομή με διαφορά 21.2 από την κορυφή.
Ο Neuville καθυστέρησε 1:58.2
Οι Pajari-Salminen έχουν κλατάρισμα με το Toyota Yaris Rally1 και στην ειδική σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο οι Fourmaux-Coria με το τρίτο Hyundai i20 Rally1, με δεύτερους τους Munster-Louka με το Ford Puma Rally1 με διαφορά 4.2 δευτ. με τους Ogier-Landais 3ους με διαφορά 7.9 δευτ. με τέταρτους τους Rovanpera-Halttunen στα 10.4 από την κορυφή.
Στο WRC2 οι Gryazin-Aleksantrov με Skoda Fabia RS Rally2 προηγούνται 18.6 των Rossel-Dunand με Citroen C3 Rally2, ενώ μια θέση πιο πίσω είναι οι McErlean-Treacy οδηγώντας για πρώτη φορά αυτοκίνητο κατηγορίας Rally1, το Ford Puma.
Να δούμε λοιπόν πως θα ολοκληρωθεί το σκέλος, και αν οι μηχανικοί της Hyundai θα προλάβουν να ετοιμάσουν τα i20 Rally1 των Neuville και Tanak.