Πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο, και ο λύκος από την Γκαπ, ο Sebastien Ogier πέτυχε ένα από τα όνειρά του τη στιγμή που ανέβαινε με τον συνοδηγό του Landais με το μαύρο Toyota Yaris Rally1 με τον αριθμό 17, στη ράμπα τερματισμού, με φόντο το εμβληματικό κτήριο του Casino, στο πριγκιπάτο της μεσογείου.
Ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ως νικητής, το κύπελλο που του απονεμήθηκε τοποθετήθηκε στην αίθουσα με τα τρόπαια, σε ειδική προθήκη, καθώς ήταν το 10ο νικητήριο στον αγώνα του σπιτιού του. Πρώτος σε 9 σε αγώνες του WRC και ένα όταν ο αγώνας προσμετρούσε στο IRC, κάτι το οποίο δεν έχει καταφέρει ουδείς άλλος στην ιστορία του WRC.
Ράλι Μόντε Κάρλο: Μόνο ο Ogier έχει 10 νίκες στο πριγκιπάτο, με πέντε διαφορετικά αυτοκίνητα
Από τις τις πρώτες δηλώσεις του Γάλλου 8 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, άφησε να εννοηθεί ότι δεν θα υπάρξει άλλο ράλι για τον Ogier. Μην ξεχνάμε ότι περνούν και τα χρόνια και ο Γάλλος το 2026 θα είναι 42 ετών.
Αλλά με τον Γάλλο ποτέ δε μπορείς να μαντέψεις τη σκέψη του…

Πέρυσι ο Ogier πληγώθηκε πραγματικά από αυτή τη δεύτερη θέση, αλλά μετά ήρθε μια μακρά σεζόν όπου έπρεπε να προσθέσει στο ενεργητικό του αγώνα με αγώνα για να σώσει την Toyota από το δράμα (μάλλον ο Tanak την έσωσε από την εγκατάλειψή του στο φινάλε του 2024 στο ράλι της Ιαπωνίας) αγώνας όπου η Toyota κατέκτησε το πρωτάθλημα στους κατασκευαστές.
Αν δεν ήταν οι συμφωνίες που έγιναν στο τέλος της περασμένης σεζόν και η σταθερή σχέση που δένει τον Ιάπωνα κατασκευαστή και τον 8 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, η εντύπωση είναι αυτή ενός οδηγού που θα ήθελε να κρεμάσει το κράνος μετά το τέλος του ράλι Μόντε Κάρλο, σε μια στιγμή μεγάλου θριάμβου.
Η κατάκτηση της δέκατης σφραγίδας στο Μόντε Κάρλο, για κάποιον σαν τον Ogier που γεννήθηκε σε ένα από τα μικρά αλπικά χωριά γύρω από τη Γκαπ, είναι αναμφίβολα ένα σημαντικό αθλητικό γεγονός, για την περιοχή, το οποίο ίσως να αξίζει όσο ένας παγκόσμιος τίτλος, βάζοντας σε μια σειρά τα 10 κύπελλα που αναγράφουν «πρώτη θέση στο ράλι Μόντε Κάρλο», το οποίο αποτελεί και ένα είδος ονείρου.

Το συμβόλαιό του φέτος περιλαμβάνει ακόμα τρία, τέσσερα ή πέντε ράλι το πολύ, αλλά αυτή τη φορά στο τέλος της χρονιάς η αυλαία θα μπορούσε οριστικά να πέσει στην ενεργό καριέρα του λύκου από τη Γκαπ.
Και εδώ έρχεται η επιστολή του προέδρου της Toyota, Akio Toyoda, όπου μεταξύ των άλλων η επιστολή του αναφέρει «Συγχαρητήρια για τη 10η νίκη στο Μόντε Κάρλο. Νομίζω οτι ήρθε η ώρα να σπάσεις αυτό το μοτίβο και να κερδίσεις ξανά την επόμενη χρονιά».
Πρόκληση,-πρόσκληση από τον Mr. President για τον Ogier, που στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο, απέδειξε οτι αυτός ήταν ο «αρχηγός». Υπάρχει αντίρρηση;
Αναλυτικά οι νίκες του Ogier στο ράλι Μόντε Κάρλο
Με συνοδηγό Julinen Ingrassia, 2009, (iRC, Peugeot 207 S 2000), 2014, 2015, 2016 (VW Polo WRC), 2017, 2018 (Ford Fiesta WRC), 2019 (Citroen C3 WRC), 2021 (Toyota Yaris WRC), με συνοδηγό Vincent Landais, 2023 (Toyota Yaris Rally1), 2025 (Toyota Yaris Rally1).