Η πρεμιέρα του φετινού WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο, έδειξε ποιος είναι ο απόλυτος άρχοντας του θεσμού.
Χωρίς πολλές παραφιλολογίες, ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastien Ogier έδειξε το ταλέντο του, την εμπειρία τους και παρά τα 41 χρόνια του στον πιο δύσκολο αγώνα του WRC πήρε τη νίκη. Τη 10η στο πριγκιπάτο, 9 στο WRC, και μια στο IRC.
«Παρέα» με τον συνοδηγό του τον Vincent Landais και αυτοκίνητο το καλοκουρδισμένο Toyota Yaris Rally1.
Παρά το γλίστρημα στο πρώτο σκέλος, στο νυχτερινό, που παρ’ ολίγο να στείλει θεατές το γαλλικό πλήρωμα, η συνέχεια ήταν εκπληκτική στο πως διαχειρίστηκαν την πρώτη θέση, όπου στο τέλος ανέβηκαν και στο πρώτο σκαλί του βάθρου, σημειώνοντας και τον ταχύτερο χρόνο στην power stage.
Ράλι Μόντε Κάρλο: Απόλυτος κυρίαρχος ο Sebasten Ogier. Λέτε να έβαλε πλώρη για τον 9ο τίτλο.
Αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα καθώς ο κύκλος του WRC έχει 13 ακόμα συναντήσεις, ο αγώνας έδειξε ότι ο Ogier έχει τον τρόπο και την ταχύτητα να διεκδικήσει.
Στη 2η θέση της γενικής κατάταξης οι Evans-Martin που στην power-stage ήταν μόλις 3/10 αργότεροι των νικητών.

Πρεμιέρα λοιπόν για την παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2024 στους κατασκευαστές, η Toyota, που φεύγει από το Μόντε Κάρλο με τα κύπελλα των δύο πρώτων θέσεων, με τρίτους του Fourmaux-Coria (και στην power-stage) στην πρώτη τους εμφάνιση με Hyundai i20 Rally1, που κράτησε ψηλά τη σημαία της εταιρίας, τη στιγμή που οι παγκόσμιοι πρωταθλητές, Neuville-Wydaeghe τερμάτισαν στην 6η θέση, αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα, μεταξύ αυτών και έξοδος, ενώ οι Tanak-Jarveoja έχοντας και έξοδο χάνοντας όλο το πίσω μέρος του Hyundai i20 Rally1, και ταυτόχρονα την ευστάθεια του αυτοκινήτου, τερμάτισαν στην 5η θέση της γενικής κατάταξης.
Το τρίτο σκέλος «έφαγε» τους Munster-Louka με το Ford Puma Rally1, η έκπληξη της πρεμιέρας σημειώνοντας ταχύτερους γύρος, αλλά η επίδοσή τους σταμάτησε από έξοδο στην προτελευταία ειδική διαδρομή, από έξοδο και οι Katsuta-Johnston, όπως και οι Pajari-Salminen.

Θα σταθούμε και στην επίδοση των McErlean-Treacy που για πρώτη φορά βρέθηκαν στο τιμόνι Rally1 Car, του Ford Puma. Δε μπορείς να βάλεις στη ζυγαριά την επίδοση σε σχέση με τα άλλα πληρώμα της top κατηγορίας.
Σαφώς πιο αργοί, αλλά γύρισαν πίσω το αυτοκίνητο, αποκτώντας εμπειρία για τη συνέχεια. Όπως έχουμε σχολιάσει, ίσως να είναι η φετινή έκπληξη.
Στο WRC2 οι Rossel-Dunand με Citroen C3 Rally2 πήραν τη νίκη, με δεύτερους τους Gryazin-Aleksantrov, Skoda Fabia RS Rally2, που είχαν και κλατάρισμα στο τρίτο σκέλος, με τρίτο τον επανεμφανιζόμενο Camilli με τον de la Haye με Hyundai i20 Rally2.
Επόμενο ραντεβού στα χιόνια της Σουηδίας 13-16 Φεβρουαρίου.