motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

PSA: Ασυνήθιστες ελευθερίες

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
15 Ιουνίου 2020
in NEWS
PSA: Ασυνήθιστες ελευθερίες

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Η εποχή των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων βρίσκεται ήδη εδώ, με τον όμιλο PSA να έχει δημιουργήσει τα ανάλογα μοντέλα, όπως τα Opel Corsa και Peugeot e-208, όμως η στρατηγική του ομίλου για την επόμενη μέρα πλησιάζει.

ADVERTISEMENT

Σύμφωνα με την αρμόδια για τα μοντέλα με χαμηλές εκπομπές αέριων ρύπων, Αν – Λιζ Ρίτσαρντ, η κάθε μία από τις μάρκες που αποτελούν τον όμιλο μπορεί να διαλέξει με ποιον τρόπο θα πορευτεί στο μέλλον. Βέβαια, η επιλογή μπορεί να γίνει ανάμεσα σε συγκεκριμένες επιλογές.

Αυτό σημαίνει ότι οι Citroen, DS, Opel και Peugeot, έχουν την ελευθερία να αποφασίσουν αν θέλουν τα μοντέλα που θα δούμε από εκείνες τα επόμενα χρόνια, να εστιάζονται γύρω από τα υβριδικά συστήματα κίνησης ή να ακολουθήσουν την οδό της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας.

Η παραπάνω επιλογή γίνεται εφικτή επειδή ο όμιλος PSA διαθέτει δύο πλατφόρμες με διαφορετικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους. Η μία είναι η eCMP, η οποία αποτελεί μία εκδοχή της CMP με σκοπό τη χρήση σε μοντέλα που κινούνται αποκλειστικά με μπαταρίες. Η δεύτερη είναι η EMP2 η οποία μπορεί να αποτελέσει τη βάση για plug-in υβριδικά μοντέλα.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα κινηθούν τα διάφορα brands του ομίλου στο εξής και αν αυτή η ελευθερία θα συνεχίσει να υφίσταται και μετά τη συγχώνευση με τον όμιλο FCA.

Tags: CITROENDSOPELPEUGEOTPLUG-INPSAΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣΗΛΕΚΤΡΙΚΑΟΜΙΛΟΣΥΒΡΙΔΙΚΑ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS