motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Πρωτάθλημα Ιταλίας, rally il Ciocco: Νίκη Κρουνιόλα, ο Μπάσο προηγείται στο πρωτάθλημα

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
23 Αυγούστου 2020
in ΑΓΩΝΕΣ
Πρωτάθλημα Ιταλίας, rally il Ciocco: Νίκη Κρουνιόλα, ο Μπάσο προηγείται στο πρωτάθλημα

Δύο-πληρώματα-ήταν οι πρωταγωνιστές του 43ο rally il Ciocco, 2ος γύρος του πρωταθλήματος Ιταλίας.

ADVERTISEMENT

Aπό τη μια μεριά οι Κρουνιόλα-Ομέτο με Citroen C3 R5 και από την άλλη οι Μπάσο-Γκρανάι με Volkswagen Polo R5.

Oι Κρουνιόλα-Ομέτο έδειξαν τις διαθέσεις τους από το shakedown σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στην ώρα της μάχης «τοποθέτησαν» από την αρχή το γαλλικό αυτοκίνητο στην πρώτη θέση και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος.

Σε σύνολο 10 ασφάλτινων Ειδικών Διαδρομών(η μια ακυρώθηκε) ο Κρουνιόλα ήταν ταχύτερος στις 6 και ο Μπάσο σε 4.

Basso  -Granai  

Η διαφορά μεταξύ των δύο στον τερματισμό ήταν στα 18.9 δευτ. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Αλμπερτίνι-Φαπάνι (Skoda Fabia R5) με διαφορά 1’19.4 από τους νικητές, που δείχνει ότι οι δύο της κορυφής βρίσκονταν σε άλλο αγώνα.

Οι Αντρεούτσι-Αντρεούσι στην πρώτη τους εμφάνιση με το ολοκαίνουργιο Peugeot 208 Rally 4 κέρδισαν την κατηγορία στα αυτοκίνητα με κίνηση στους δύο τροχούς, τερματίζοντας στην 14η θέση, μετά από 13 αυτοκίνητα της κατηγορίας R5.

Mετά τον αγώνα της Τοσκάνης με τις 123 συμμετοχές, που αποτελεί ρεκόρ, η βαθμολογία για το πρωτάθλημα Ιταλίας διαμορφώθηκε ως εξής.

Μπάσο 39 βαθμούς, Κρουνιόλα 30, Μικελίνι 24.

Επόμενο ραντεβού 12-13 Σεπτεμβρίου με την 104η έκδοση του πιο παλιού αγώνα στον κόσμο το Targa Florio στη Σικελία.

Andreucci  -Andreussi 

 

 

 

 

 

Tags: 43O RALLY IL CIOCCOANNA ANDREUSSICAMPIONATO ITALIANO RALLYPAOLO ANDREUCCIPEUGEOT 208 RALLY 4
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS