motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Πόσο θα κοστίζει το φτηνότερο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen και πότε έρχεται;

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
21 Ιανουαρίου 2022
in E-CARS
Volkswagen

Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Volkswagen μας σύστησε στο Μόναχο σε πρωτότυπη μορφή το νέο ID. Life.

Ένα χαριτωμένο σχεδιαστικά μικρό αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Η γερμανική εταιρεία επανέρχεται μετά από τέσσερις περίπου μήνες ανακοινώνοντας ότι το ID. Life θα εισέλθει στη γραμμή παραγωγής.

ADVERTISEMENT

Πότε θα συμβεί αυτό; Το 2025 σύμφωνα με τη Volkswagen. Ο βασικός στόχος του ID. Life είναι να κάνει προσιτή την ηλεκτροκίνηση στο ευρύ κοινό. Για το λόγο αυτό η Volkswagen ορίζει το πεδίο των τιμών του ανάμεσα στα 20.000 έως 25.000 ευρώ.

Το νέο ID. Life έχει ανεγερθεί σε μια μικρότερη παραλλαγή της γνωστής πλατφόρμας MEB, που χρησιμοποιεί η Volkswagen για τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Μάλιστα είναι το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο που κάνει χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας.


Παρατηρήστε τη σχεδόν τετραγωνισμένη καμπίνα του, τα Led εμπρός-πίσω φωτιστικά του σώματα σχήματος “U”, ενώ από πάνω τους υπάρχει και μια λεπτή φωτιζόμενη λωρίδα. Φωτιζόμενα είναι επίσης και τα λογότυπα της Volkswagen εμπρός-πίσω. Οι εμπρός και πίσω κολόνες έχουν μια ελαφριά κλίση, οι χειρολαβές είναι εντοιχισμένες στο αμάξωμα, απουσιάζουν οι πλευρικοί καθρέπτες λόγω καμερών, ενώ η οροφή του είναι αφαιρούμενη.

Το εσωτερικό του νέου ID. Life εντυπωσιάζει για πολλούς λόγους. Μέσω ενός προτζέκτορα μπορεί να προβληθεί ταινία σε μια επιφάνεια 34 ιντσών που επεκτείνεται από το πάνω τμήμα του ταμπλό και καλύπτει ολόκληρο το παρμπρίζ, ενώ προσφέρεται μέχρι και κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών.

Παράλληλα οι πλάτες των εμπρός καθισμάτων μπορούν να αναδιπλωθούν, δημιουργώντας μια επίπεδη επιφάνεια, ώστε να αράζουν οι πίσω επιβάτες απλώνοντας τα πόδια τους. Τα πίσω καθίσματα μπορούν και αυτά να διπλωθούν, δημιουργώντας ένα επίπεδο κρεβάτι μήκους 2 μέτρων.


Δείτε ακόμα

Φτάνει πια με τα SUV! Ας πάρουμε μια ανάσα με το νέο Volkswagen Lamando L

Με 57 συμμετοχές η ανάβαση Κύμης

Νέα επιστολή από την 5μελή επιτροπή

Τελικά ο Hamilton ΔΕΝ ακούμπησε τη Red Bull του Perez (pic+vid)

Σε μείωση η αγορά αυτοκινήτων diesel στην Ευρώπη, λόγω έλλειψης μοντέλων σε όλες τις κατηγορίες

Στο τιμόνι του Kia Sportage 1.6Τ 7 DCT GT Line με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό

Κεντρική οθόνη αφής δεν υπάρχει και το ρόλο του συστήματος πολυμέσων αναλαμβάνει το smartphone ή το tablet του οδηγού που κολλάει στο ταμπλό με μαγνήτη. Μέσω ενός λειτουργικού συστήματος η φορητή συσκευή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των περισσότερων βασικών χαρακτηριστικών του οχήματος.

Το μικρό ηλεκτρικό crossover δεν κινείται απλά με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων, αλλά ο οικολογικός του χαρακτήρας προκύπτει και από το γεγονός ότι είναι κατασκευασμένο από φυσικές πρώτες ύλες και ανακυκλωμένα υλικά.

Για παράδειγμα, τα υλικά για τις ιδιαίτερες επενδύσεις της οροφής και το μπροστινό τμήμα είναι από ανακυκλωμένες πλαστικές φιάλες. Μία από τις στρώσεις βαφής του αμαξώματος περιλαμβάνει ρινίσματα ξύλου ως φυσική χρωστική και έναν παράγοντα σκλήρυνσης οργανικής προέλευσης.

Οργανικά έλαια, φυσική γόμμα και φλοιός ρυζιού είναι μερικές μόνο από τις φυσικές πρώτες ύλες για την κατασκευή των ελαστικών του μοντέλου. Στο εσωτερικό οι ξύλινες επενδύσεις χρησιμοποιούν φύλο από βιώσιμες δασικές φυτείες. Τα καθίσματα διαθέτουν Artverlours Eco καλύμματα, με μεγάλο ποσοστό χρήσης ανακυκλωμένων υλικών, που βασίζονται σε πρώτη ύλη που προκύπτει από ανακύκλωση πλαστικών απορριμμάτων.


Ο ηλεκτροκινητήρας του νέου ID. Life παράγει 234 ίππους και επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,9 δευτ. Η μπαταρία του, τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρητικότητας 57 kWh, υπόσχεται με μια πλήρη φόρτιση της αυτονομία 400 χλμ. (μέτρηση WLTP).

H Volkswagen έχει στόχο να αυξήσει το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της τουλάχιστον στο 70% των πωλήσεών της στην Ευρώπη και στο 50% των αντίστοιχων σε Βόρεια Αμερική και Κίνα, μέχρι το 2030.

Tags: 2025ID. LIFEVOLKSWAGENΑΥΤΟΝΟΜΙΑΗΛΕΚΤΡΙΚΌΜΠΑΤΑΡΙΑΠΑΡΑΓΩΓΗΤΙΜΗ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS