motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Porsche: Το παρελθόν και το παρόν της στον αγώνα Carrera Panamericana

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
20 Οκτωβρίου 2022
in SUPER CARS
Porsche

Υλικό από την πλούσια κληρονομία της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό άντλησε η Porsche, για να δημιουργήσει μια ξεχωριστή ειδική έκδοση της 911 Carrera S Cabriolet.

ADVERTISEMENT

Ο λόγος για τη μοναδική 911 Carrera Panamericana Special. Ως πρώτη ύλη χρησιμοποιήθηκε η ιστορική 356 S Cabriolet, με την οποία η Porsche συμμετείχε το 1952 στο θρυλικό αγώνα Carrera Panamericana. To πλήρωμα της αποτελούνταν από τον πρίγκιπα Paul Alfons von Metternich και τον βαρόνο Manuel Antonio de Teffe, οι οποίοι κατάφεραν να κερδίσουν στην κατηγορία τους.


Ο εν λόγω αγώνας διεξάγονταν από το 1950 έως το 1954 σε ανοιχτούς δρόμους του Μεξικού. Είχε χαρακτηριστεί τότε ένας από τους πιο επικίνδυνους και απαιτητικούς αγώνες ασφάλτου σε όλο τον κόσμο.

Κοινός παρονομαστής της συγκεκριμένης 911 Carrera S Cabriolet με τον πρόγονό της είναι η σκούρα μπλε μεταλλική απόχρωση “Gentian” του αμαξώματος, η οποία επεκτείνεται στις πολυάκτινες 20αρες και 21αρες ζάντες, εμπρός-πίσω αντίστοιχα. Ρετρό πινελιά στις ζάντες αποτελεί το κεντρικό καπάκι των μπουλονιών που έχει γκρι χρώμα, ενώ από πίσω τους διακρίνονται οι δαγκάνες των φρένων, οι οποίες αντί για κόκκινο έχουν μαύρο χρώμα.


Παράλληλα, όπως στην αγωνιστική 356 S Cabriolet, ο αριθμός 11 έχει αποτυπωθεί μέσα σε ένα μεγάλο κυκλικό φόντο στις πόρτες. Ακόμα μια ενδιαφέρουσα στιλιστική λεπτομέρεια αποτελεί η λευκή γρίλια στο πίσω διαμέρισμα του κινητήρα, όπου στεγάζεται και το σκουρόχρωμο πλέον τρίτο κάθετο φως των φρένων.

Όταν κλείνει η μαλακή οροφή της 911 Carrera Panamericana Special αποκαλύπτεται ακόμα ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό της. Καμία άλλη 911 δεν έχει τη συγκεκριμένη γκρι απόχρωση στην υφασμάτινη οροφή, η οποία προέρχεται από την 718 Spyder.


Η εξατομίκευση συνεχίζεται και στο εσωτερικό με γκρι δερμάτινες επενδύσεις καθισμάτων, ενώ στα προσκέφαλα έχει κεντηθεί με μπλε κλωστή κράνος και το La Carrera Panamericana. Απέναντι από το συνοδηγό συναντάμε την επιγραφή “911 Carrera S/ La Carrera Panamericana 1952”.

Σύμφωνα με την Porsche η 911 Carrera Panamericana Special θα δημοπρατηθεί το 2023, ενώ μέρος των εσόδων θα δοθούν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.


Διαβάστε ακόμα

Toyota: Σπορτίφ αμφίεση και πιο σφιχτή ανάρτηση στο νέο RAV4 GR Sport

Tags: 911 CARRERA PANAMERICA SPECIALPORSCHEΑΓΩΝΑΣ
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS