Συλλογή από Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness κάνει η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Porsche Taycan, καθώς πλέον διαθέτει συνολικά τέσσερα.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία των supercars η τετρακίνητη Taycan GTS κατάφερε το μεγαλύτερο σε διάρκεια drift που έχει γίνει ποτέ από ηλεκτρικό όχημα πάνω σε πάγο. Πηγαίνοντας διαρκώς με το πλάι σε μια κυκλική πίστα διαμέτρου 59 μέτρων, έκανε συνολικά 132 γύρους σε 46 λεπτά, καλύπτοντας ακριβώς 17,503 χλμ.

Πίσω από το τιμόνι της Taycan GTS βρίσκονταν ο εκπαιδευτής οδήγησης της Porsche, Jens Richter, ο οποίος χειρίστηκε με μαεστρία το τιμόνι και το γκάζι. Έτσι κατάφερε να σπάσει το προηγούμενο αντίστοιχο ρεκόρ των 14,809 χλμ. όπως επιβεβαίωσε και ο επίσημος κριτής από τα Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness που βρίσκονταν εκεί.

Σημειώνεται ότι η μοναδική επέμβαση που είχε γίνει στην Taycan GTS ήταν η τοποθέτηση σε όλους τους τροχούς ελαστικών με καρφιά 1 χιλιοστού, ώστε να αυξηθεί η πρόσφυση πάνω στην ολισθηρή επιφάνεια. Επίσης στο όχημα είχε τοποθετηθεί επαγγελματική συσκευή GPS για την ακριβή μέτρηση της διαδρομής. Αυτό όχι μόνο τεκμηριώνει την απόσταση που διανύθηκε, αλλά καταγράφει επίσης τις ενέργειες του οδηγού, όπως οι κινήσεις του τιμονιού, το γκάζι και το φρενάρισμα, καθώς και οι δυνάμεις G που δέχονταν το όχημα.

Η προσπάθεια ξεκίνησε στις 14 Ιανουαρίου, κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες, στο Λέβι της Φιλανδίας, περίπου 150 χλμ. βόρεια του Αρκτικού Κύκλου. Η πρώτη προσπάθεια διακόπηκε μετά από περίπου 11 χλμ., καθώς η κατάσταση του πάγου επιδεινώθηκε ταχύτερα από το αναμενόμενο.

Με επιτυχία όμως στέφτηκε η δεύτερη προσπάθεια, αφότου τοποθετήθηκαν ελαστικά με μικρότερα καρφιά, ενώ η ομάδα εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι η θερμοκρασία του πάγου μειώθηκε ξανά όσο έπεφτε το σκοτάδι. Ο Jens Richter σχολίασε για το νέο Παγκόσμιο Ρεκόρ Guinness: «Το γεγονός ότι η Taycan GTS μπορεί να ελεγχθεί τόσο καλά ακόμα και κάτω από ακραίες συνθήκες, λέει πολλά για το εξαιρετικό πλαίσιο και τις ισορροπημένες επιδόσεις της».