motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Porsche 911 Turbo S: Της έβαλε «χέρι» η Manhart Performance και απέκτησε 883 ίππους

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
1 Νοεμβρίου 2022
in SUPER CARS
Porsche 911 Turbo S: Της έβαλε «χέρι» η Manhart Performance και απέκτησε 883 ίππους

«Μετατρέπουμε τα καλά αυτοκίνητα σε πολύ ιδιαίτερα αυτοκίνητα» αυτό είναι το σύνθημα του γερμανικού βελτιωτικού οίκου Manhart Performance.

ADVERTISEMENT

Στην προκειμένη περίπτωση βλέπουμε το σύνθημα αυτό να γίνεται πράξη σε μια Porsche 911 Turbo S.  Το γερμανικό supercar λοιπόν απέκτησε περισσότερη δύναμη και πιο σκληροπυρηνική αμφίεση. Με την κωδική ονομασία TR 800 η εν λόγω 911 Turbo S ανέβηκε επίπεδο, σε κάθε τομέα.


Ξεκινώντας με την «καρδιά» να πούμε ότι ο εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας των 3.8 λίτρων πλέον αποδίδει 883 από 650 ίππους, ενώ η ροπή αυξήθηκε από τα 800 στα 965 Nm. Οι μηχανικοί της Manhart Performance τοποθέτησαν μεγαλύτερα turbo, αναβαθμισμένο intercooler, σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα και επανασχεδιασμένη μονάδα ελέγχου κινητήρα. Παράλληλα «πείραξαν» και το αυτόματο κιβώτιο PDK των 8 σχέσεων.


Ωστόσο η Manhart Performance δεν αποκάλυψε τις επιδόσεις της  911 Turbo S μετά τις τροποποιήσεις που έγιναν. Πάντως ο πίνακας επιδόσεων της Porsche για την «απλή» 911 Turbo S αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 2,7 δευτ. και τελική ταχύτητα 330 χλμ./ώρα.

Το φανταχτερό πορτοκαλί χρώμα του αμαξώματος επεκτείνεται στο περίγραμμα των μαύρων τροχών (21 ιντσών μπροστά και 22 ιντσών πίσω), αλλά και στις δαγκάνες των φρένων που διακρίνονται από πίσω τους. Γενναιόδωρη είναι και η χρήση carbon υλικού στο κορμί της 911 Turbo S, καθώς το συναντάμε στο μπροστινό splitter, στα πλαίσια των εισαγωγών αέρα, στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, στα πλευρικά μαρσπιέ, στον πίσω διαχύτη και στην αεροτομή.


Παρατηρήστε ακόμα την παχιά κάθετη μαύρη λωρίδα στο εμπρός καπό που είναι ασορτί με την οροφή της 911 Turbo S, ενώ μάλλον δε θα αντιληφθείτε με το μάτι ότι τα σπορ ελατήρια H&R έχουν χαμηλώσει το αμάξωμα 30 χλστ. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με πορτοκαλί πινελιές, ενώ το όνομα Manhart αναγράφεται στις πλάτες τους και στα πατάκια.


Διαβάστε ακόμα

Porsche: Αδυνατισμένη, χωρίς πίσω καθίσματα και με 385 ίππους η νέα 911 Carrera T

Tags: 911 TURBO SMANHART PERFORMANCEPORSCHEΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS