motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Porsche 911 Cabriolet: Ιδανική θερμοκρασία με ανοιχτή οροφή

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
24 Ιουνίου 2020
in SUPER CARS
Porsche 911 Cabriolet: Ιδανική θερμοκρασία με ανοιχτή οροφή

Επειδή δεν έχουν όλες οι χώρες τον εξαιρετικό καιρό της Ελλάδας, σχεδόν όλη τη διάρκεια του χρόνου, οι μηχανικοί της Porsche έπρεπε να διασφαλίσουν τη βέλτιστη θερμοκρασία για τους επιβάτες της νέας 911 Cabriolet, όταν η οροφή της είναι ανοιχτή.

ADVERTISEMENT

Στόχος τους ήταν να εξελίξουν ακόμα περισσότερο το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, κυρίως για τις διαδρομές με την υφασμάτινη οροφή της 911 Cabriolet ανοιχτή.

Η πρώτη πρόκληση με την οποία βρέθηκαν αντιμέτωποι ήταν ο αισθητήρας θερμοκρασίας εντός της καμπίνας, ο οποίος παίζει σημαντικό ρόλο στην αυτόματη ρύθμιση του κλιματισμού. Όταν όμως η μαλακή οροφή είναι αναδιπλωμένη τότε η εξωτερική θερμοκρασία, όπως είναι λογικό, επηρεάζει τον εν λόγω αισθητήρα. Έτσι καθώς ανοίγει η οροφή ο συγκεκριμένος αισθητήρας σταδιακά απενεργοποιείται.

Έπειτα το πολύπλοκο αυτόματο σύστημα ελέγχου του κλιματισμού επεξεργάζεται σχεδόν 350 σήματα εντός μισού δευτερολέπτου σε συντονισμό με είκοσι εξωτερικές και είκοσι εσωτερικές διεπαφές.

Παράλληλα άλλοι αισθητήρες καταγράφουν συνεχώς διάφορους παραμέτρους, όπως την εξωτερική και εσωτερική θερμοκρασία, την ταχύτητα του οχήματος, την ηλιακή ακτινοβολία και τις στροφές του κινητήρα. Χάρη στη ροή όλων αυτών των δεδομένων υπολογίζεται η βέλτιστη θερμοκρασία του κλιματισμού, η ένταση του αέρα και η κατανομή του εντός της ανοιχτής καμπίνας.

Η λειτουργία του αυτόματου κλιματισμού γίνεται αισθητή κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες. Όταν έχει κρύο ο ζεστός αέρας βγαίνει από τους κεντρικούς αεραγωγούς για τον οδηγό και τον συνοδηγό. Το αποτέλεσμα είναι να απολαμβάνουν ένα ζεστό «πέπλο» θερμότητας χωρίς να έχουν τη δυσάρεστη αίσθηση του αέρα που φυσάει στα πρόσωπα τους.

Μη ξεχνάτε όμως ποτέ το αντηλιακό και τα γυαλιά ηλίου σας μέσα στη ξεσκέπαστη 911 Cabriolet…

Tags: 911 CABRIOLETPORSCHEΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS