motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Porsche: Το επόμενο ηλεκτρικό μοντέλο και που θα παράγεται

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
8 Ιουλίου 2020
in AUTO NEWS
Porsche: Το επόμενο ηλεκτρικό μοντέλο και που θα παράγεται

Το «στρατηγείο» της Porsche στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης θα είναι το εργοστάσιο της που βρίσκεται στη Λειψία της Γερμανίας.

ADVERTISEMENT

Το εν λόγω εργοστάσιο θα αποτελέσει στο εγγύς μέλλον το «μαιευτήριο» για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Porsche και για το λόγο αυτό πραγματοποιούνται εργασίες επέκτασης και αναβάθμισης, οι οποίες έχουν μπει στην τελική ευθεία.

Σύμφωνα με την Porsche το έργο περιλαμβάνει σημαντική επέκταση στο τμήμα δημιουργίας των αμαξωμάτων από το Μάρτιο του 2019, καθώς φτάνει πλέον τα  75.000 τ.μ., αναβάθμιση της γραμμής παραγωγής η οποία επεκτείνεται, ενώ έχει προγραμματιστεί η πορεία της διότι θα υπάρξει διακοπή λειτουργίας της εντός του καλοκαιριού.

Μετά το πέρας των εργασιών από την ίδια γραμμή παραγωγής θα κυλούν πλέον βενζινοκίνητα, υβριδικά και αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, κάτι που θα δώσει στο εργοστάσιο της Λειψίας μέγιστη ευελιξία. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι το εργοστάσιο της Λειψίας έχει δεκαετή πείρα στην παραγωγή υβριδικών οχημάτων.

 

Ανυπομονησία υπάρχει για την υποδοχή της Macan τρίτης γενιάς που στο εργοστάσιο της Λειψίας, καθώς το μικρότερο SUV της Porsche θα μπαίνει πλέον στην πρίζα. Από την έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου τον Φεβρουάριο του 2000 η Porsche έχει επενδύσει περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη του.

Υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Φεβρουάριο στη Λειψία η Porsche εγκαινίασε το ισχυρότερο πάρκο ταχείας φόρτισης για ηλεκτροκίνητα οχήματα στην Ευρώπη.

Ο λόγος για το “Porsche Turbo Charging” όπου έχουν εγκατασταθεί δώδεκα ταχυφορτιστές 350 kW (συνεχές ρεύμα) και τέσσερις ταχυφορτιστές 22 kW  (εναλλασσόμενο ρεύμα).

Σημειώνεται ότι το “Porsche Turbo Charging” χρησιμοποιεί αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Tags: MACANPORSCHEΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΛΕΙΨΙΑ
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS