motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Peugeot 508 PSE: Γιορτάζει 210 χρόνια, με το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
24 Σεπτεμβρίου 2020
in NEW MODELS

Με μία online εκδήλωση η οποία τίμησε τα 210 χρόνια από την ίδρυσή της, η Peugeot αποφάσισε να γιορτάσει αυτή τη σημαντική επέτειο-ορόσημο. Στο πλαίσιο της ίδιας εκδήλωσης, παρουσίασε το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της, το 508 PSE.

Τα αρχικά PSE προέρχονται από τις λέξεις Peugeot Sport Engineered. Πρόκειται για το τμήμα που αναλαμβάνει τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων της γαλλικής μάρκας.

ADVERTISEMENT

Αρχικά είχαμε δει το μοντέλο σε μορφή πρωτότυπου το 2019, με την ονομασία του να είναι Concept 508 Peugeot Sport Engineered. Τώρα η εξέλιξη του μοντέλου ολοκληρώθηκε, οπότε παρουσιάστηκε η έκδοση παραγωγής.

Το 508 PSE θα είναι διαθέσιμο με δύο αμαξώματα, sedan και (station) wagon.

Σε κάθε περίπτωση το κινητήριο σύνολο θα είναι το ίδιο. Plug-in υβριδικό με απόδοση 360 ίππων και 520 Nm ροπής.

Το θερμικό μοτέρ είναι στα 1.6 λίτρα, με απόδοση 200 ίππων και 300 Nm ροπής. Όσο για το ηλεκτρικό τμήμα, περιλαμβάνει δύο κινητήρες. Ο ένας είναι τοποθετημένος στον μπροστά άξονα και έχει ισχύ 110 ίππων και 320 Nm. Ο δεύτερος βρίσκεται στον πίσω άξονα και η ισχύς του είναι 112 ίπποι και 166 Nm ροπής.

Με το παραπάνω plug-in υβριδικό σύνολο και σε συνδυασμό με το οχτάρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 5.2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Ωστόσο, όταν χρησιμοποιείται αποκλειστικά η ηλεκτρική ενέργεια, η μέγιστη ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 135 χλμ./ώρα.

Παραμένοντας στο ηλεκτρικό τμήμα του plug-in υβριδικού συνόλου, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 11.5 kWh. Η ενέργειά της είναι αρκετή ώστε να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το γαλλικό μοντέλο για απόσταση μέχρι και 42 χλμ.

Το 508 PSE αναμένεται να βρει το δρόμο του προς τις εκθέσεις της Peugeot στο πρώτο μισό του 2021. Ακολουθώντας παρόμοια συνταγή περιμένουμε να δούμε την Peugeot να δημιουργεί και έκδοση 308 PSE.

 




Tags: 508ENGINEEREDPEUGEOTPHEVPLUG-INPSESPORTΥΒΡΙΔΙΚΟ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS