Peugeot 208 vs Renault Clio vs Toyota Yaris: Ποιο θα “σπάσει” τα ταμεία;

16 Οκτωβρίου 2020

Οι πωλήσεις των μικρών μοντέλων καταλαμβάνουν το 33% της συνολικής ελληνικής αγοράς. 1 στα 3 αυτοκίνητα που πωλούνται στη χώρα μας ανήκουν σε αυτή τη κατηγορία, η οποία φέτος δέχθηκε τις νέες γενιές των πρωταγωνιστών της, προσφέροντας πρωτόγνωρα πακέτα.

Ο ερχομός των νέων Toyota Yaris, Peugeot 208 και Renault Clio έβαλε φωτιά στην ήδη hot κατηγορία, με τις νέες τους γενιές να δείχνουν την εξέλιξη που έχει επέλθει στην αυτοκίνηση. Πλέον ένα μικρό μοντέλο είναι σχεδόν υποχρεωμένο να μπορεί να σηκώσει οικογενειακά βάρη, να κινείται οικονομικά και φυσικά να παρέχει τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ασφάλεια αλλά και συνδεσιμότητα.

Peugeot 208: Πιο φουτουριστικό από ποτέ, αποτελεί το ομορφότερο μικρό με την μεγαλύτερη σχεδιαστική εξέλιξη. Η εντυπωσιακή του εμφάνιση υπογράφεται από έντονα χρώματα, νέα μάσκα, πολλές νευρώσεις και φυσικά τα κάθετα LED φώτα που θυμίζουν χαυλιόδοντες. Εξίσου καινοτόμο και εντυπωσιακό και στο εσωτερικό όπου μας παρουσιάζει για πρώτη φορά 3D πίνακα οργάνων παράλληλα με το γνώριμο i-cockpit που σε βάζει σε μαχητική θέση. Εκτός από το διαδραστικό καντράν, υπάρχει τόσο μία οθόνη αφής για το σύστημα infotainment όσο και τα χαρακτηριστικά πλήκτρα πιάνου που πρωτογνωρίσαμε στο 3008. Οι χώροι του ικανοποιητικοί, με το μόνο αρνητικό, να είναι οι μικρές πίσω πόρτες για τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών του στα 311 λίτρα και θα ικανοποιήσει, όπως και η μηχανολογική του γκάμα που ξεκινά από 1.200άρη ατμοσφαιρικό μοτέρ 75 ίππων και φτάνει μέχρι 130 ίππους, αλλά και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση 136 ίππων. Διαθέτει ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό ειδικά στην έκδοση Allure, ενώ εντυπωσιάζει και το 8άρι αυτόματο σασμάν του για τη λειτουργία και οικονομία του.

Προτείνουμε την έκδοση Allure των 100 ίππων καθώς με τιμή στα 17.200 ευρώ φέρνει και ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό αλλά και πολύ καλές επιδόσεις, χωρίς να ξεφεύγει στη τιμή, προσφέροντας ίσως την καλύτερη ποιότητα κύλισης στην αγορά. Η βασική του έκδοση ονομάζεται Like και ξεκινάει από τα 14.200 ευρώ, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική από 30.600 ευρώ.

 

Renault Clio: Με 30 χρόνια παρουσίας και πάνω από 15 εκ. πωλήσεις, μας παρουσιάζει την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη γενιά του. Σχεδιαστικά πιο αιχμηρό από ποτέ, υιοθετεί νέα φωτιστικά σώματα σχήματος C-Shape και αρκετές λεπτομέρειες όπως στο πίσω μέρος που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Ακόμα εντονότερη είναι η αναβάθμιση στο εσωτερικό που εκτός από ποιοτικά, εξοπλίζεται τόσο με ηλεκτρονικό καντράν όσο και με κάθετη οθόνη αφής  έως και 9.3 ίντσες, προσφέροντας συνδεσιμότητα σε smartophones,navi και κάμερα οπισθοπορείας. Χωροταξικό highlight του νέου Clio αποτελεί ο κορυφαίος χώρος αποσκευών στα 391 λτ. που πραγματικά εντυπωσιάζει για την συγκεκριμένη κατηγορία. Το τεχνολογικό του υπόβαθρο αυξημένο με πολλά συστήματα ασφαλείας αλλά και πλούσια γκάμα κινητήρων που ξεκινάει από 1.000κ.εκ. και ατμοσφαιρικά 75 άλογα, μέχρι και 1.300κ.εκ. και 130 τουρμπάτα, που εντυπωσιάζουν με την ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση.

Προτείνουμε την έκδοση RS Line με τον 1.3 TCe των 130 ίππων στα 21.740 ευρώ όπου εκτός από τον hi-tech χαρακτήρα, έχει αρκετά πιο σπορ εμφάνιση και δυνατές επιδόσεις. Φυσικά όμως υπάρχουν και πιο οικονομικές επιλογές, καθώς το νέο Clio ξεκινά από τα 13.590 ευρώ, ενώ διατίθεται και σε έκδοση με υγραέριο LPG από τα 15.690 ευρώ.

 

Toyota Yaris: Το best seller που δεν επαναπαύεται ποτέ. Η νέα του γενιά καταφέρνει να σπάσει τη σχεδιαστική πεπατημένη των προηγούμενων ετών και να προσφέρει ένα πολύ πιο ενδιαφέρον σύνολο. Πιο επιθετικό και σπορ, τραβάει επιτέλους τα βλέμματα, ενώ αλλάζει αρκετά και εντός της καμπίνας, όντας πιο μοντέρνο αλλά και hi-tech. Με όμορφα σχεδιασμένο ψηφιακό καντράν αλλά και μία ψηλά τοποθετημένη οθόνη αφής έχει όλα όσα χρειάζεται ένας σύγχρονος οδηγός. Μάλιστα αυτό που το ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι η τρομερή σουίτα συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sense που το συνοδεύει από την βασική κιόλας έκδοση. Χωροταξικά παραμένει από τα πιο ευρύχωρα με δεκάδες θήκες που είναι εργονομικό θαύμα,  όσο ο χώρος αποσκευών απλά ικανοποιεί στα 286λτ. Μεγάλο ατού και του νέου μοντέλου είναι η αναβαθμισμένη υβριδική έκδοση με τον 1.500άρη κινητήρα που προσφέρει σοβαρές επιδόσεις αλλά και κατανάλωση στα 4 λτ./100χλμ.

Η παραπάνω υβριδική έκδοση των 1.500κ.εκ. είναι και αυτή που προτείνουμε για όσους κινούνται κυρίως σε αστικές συνθήκες, με την τιμή της να κυμαίνεται στα 17.330 ευρώ. Η βασική του έκδοση Active κοστολογείται στα 13.770 ευρώ και εξοπλίζεται με τον 1.000άρη κινητήρα.

 

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 16 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Βάζετε και εσείς τα πόδια στο ταμπλό; Δείτε αυτό το βίντεο και αναθεωρείστε!

Βάζετε και εσείς τα πόδια στο ταμπλό; Δείτε αυτό το βίντεο και αναθεωρείστε!

Ένα βίντεο έρχεται να αποδείξει πόσο επικίνδυνη είναι η κακή συνήθεια να βάζει ο συνοδηγός τα πόδια του πάν στο ταμπλό. Μπορεί να ξεκουράζεται έτσι, όμως σε περίπτωση ατυχήματος τα αποτελέσματα είναι καταστροφικά. Δείτε στο τρομερό βίντεο που ακολουθεί την...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέο Volkswagen Golf TGI: Διανύει 400 χλμ. χωρίς να καταναλώσει βενζίνη

Νέο Volkswagen Golf TGI: Διανύει 400 χλμ. χωρίς να καταναλώσει βενζίνη

Τη γκάμα του Golf συνεχίζει να διευρύνει η Volkswagen, προσφέροντας στο δημοφιλές γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Ο λόγος για το νέο Golf TGI, το οποίο τροφοδοτείται από CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο), ενώ είναι φιλικότερο προς το...

Διαβάστε Περισσότερα
Επικό βίντεο: Τσαντισμένος οδηγός τουμπάρει το αμάξι του με 5χλμ./ώρα

Επικό βίντεο: Τσαντισμένος οδηγός τουμπάρει το αμάξι του με 5χλμ./ώρα

Δύο οδηγοί σε εθνικό αυτοκινητόδρομο και εν μέσω κίνησης, έρχονται σε λεκτικό καβγά. Μάλιστα ο ένας κατεβαίνει από το αυτοκίνητο πλησιάζει και φτύνει τον άλλον στο πρόσωπο. Τότε ο τελευταίος χάνει την ψυχραιμία του και προσπαθεό με το SUV του να κάνει ζημιά στο άλλο...

Διαβάστε Περισσότερα