Peugeot 2008 1.2 Pure Τech 130: Εντυπωσιάζει

8 Ιουνίου, 2020

Το νέο 2008 έρχεται πλήρως ανανεωμένο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Μάλιστα η σχεδίαση του νέου γαλλικού SUV είναι τόσο μοντέρνα, άσχετα εάν δανείζεται στοιχεία από το μεγαλύτερο 3008, που έχεις την αίσθηση ότι πολλά ζευγάρια μάτια σε ακολουθούν…

Το εσωτερικό ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του i-cockpit με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, με τον πίνακα οργάνων να διαβάζεται πάνω από αυτό. Στο κέντρο η οθόνη αφής, οι αεροπορικού τύπου διακόπτες, οι έξυπνες θήκες μικροαντικειμένων, τα προσεγμένα υλικά και τα άνετα καθίσματα συμπληρώνουν το πάζλ του εσωτερικού.

Όσο για το χώρο των αποσκευών προσφέρει 434 λίτρα με στάνταρ ρεζέρβα.

Η έκδοση στον κόκκινο σκούρο χρωματισμό των φωτογραφιών είναι με τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων με τους 130 ίππους με ροπή 230 Nm και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Στο δρόμο, τo turbo «κινητηράκι» της PSA έχει έναν εντυπωσιακό τρόπο στο πως ανεβάζει αδιαμαρτύρητα στροφές, ακόμα και με 4 άτομα στο εσωτερικό. Είναι βέβαια και το σωστό γρανάζωμα του κιβωτίου με την «ξερή» αίσθηση του επιλογέα.

Iδιαίτερα άνετο στο δρόμο, χωρίς οι κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων να περνούν στο εσωτερικό, κάτι που οφείλεται πέρα των αναρτήσεων και στους τροχούς διαστάσεων 215/65-16, η πλέον σωστή διάσταση ελαστικών για τους ελληνικούς δρόμους, καθώς υπάρχουν και μεγαλύτερες διαστάσεις ζαντών.

Όμως, όπως και να το κάνουμε σημείο αναφορά στο νέο 2008 είναι η οδική του συμπεριφορά. Όταν θέλεις να πρωταγωνιστήσεις στην κατηγορία εξυπακούεται ότι πρέπει να επενδύσεις και αυτό γίνεται αντιληπτό, όπως στην περίπτωση του 2008.

Σε πολύ υψηλά επίπεδα η ηχομόνωση, ενώ θετικές εντυπώσεις αφήνει το σύστημα διεύθυνσης.

Όσο για τη μέση κατανάλωση, αυτή κυμάνθηκε στα 9 λίτρα/100 χλμ.

Για τις άλλες επιδόσεις σημειώστε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 198 χλμ./ώρα, ενώ για τα 0-110 ο χρόνος της επιτάχυνσης είναι  8,9 δευτ. με εκπομπές ρύπων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP: 131-128 γρ./χλμ.

Αντι επιλόγου λοιπόν, το νέο 2008 δεν ανέβηκε μόνο σχεδιαστικά, αλλά ξέφυγε πολύ μπροστά από το απερχόμενο μοντέλο, που στην ουσία ήταν ένα υπερυψωμένο station-wagon. Παίζει πιο premium με τιμές από 21.400 ευρώ.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 8 Ιουνίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC CVT: Για τους λάτρεις της πόλης (video)

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC CVT: Για τους λάτρεις της πόλης (video)

Για ποιο λόγο τα μικρά μοντέλα είναι τόσο δημοφιλή στην εγχώρια αγορά; Χάρη στις συμπαγείς τους διαστάσεις παρκάρουν εύκολα, είναι προσιτά, ευέλικτα μέσα στις ασφυκτικά γεμάτες πόλεις, έχουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ενώ ο μικρός κυβισμός τους συνεπάγεται χαμηλά...

Διαβάστε Περισσότερα
DS 7 Crossback E-Tense 4X4, Opel Corsa-e, Seat Arona TGI, Skoda Citigo eiV: 4 θεματοφύλακες

DS 7 Crossback E-Tense 4X4, Opel Corsa-e, Seat Arona TGI, Skoda Citigo eiV: 4 θεματοφύλακες

Τα τέσσερα μοντέλα των φωτογραφιών δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία, καθώς το Opel Corsa και το Skoda Citigo είναι ηλεκτρικά. Το DS 7 Crossback Ε-Tense 4X4 είναι plug-in hybrid και το Seat Arona κινείται με φυσικό αέριο. Πώς είναι λοιπόν να οδηγείς αυτά τα αυτοκίνητα...

Διαβάστε Περισσότερα
Citroen C3 1.2: Η ξεχωριστή σιλουέτα στα μικρομεσαία

Citroen C3 1.2: Η ξεχωριστή σιλουέτα στα μικρομεσαία

Η κατηγορία των μικρομεσαίων διαθέτει πολλά και ενδιαφέροντα μοντέλα, καλύπτοντας όλο το φάσμα των αγοραστών. Αυτό που φέρει στο σχήμα του τη γαλλική κομψότητα είναι το Citroen C3. Μάλιστα η διχρωμία στο αμάξωμα τονίζει ακόμα περισσότερο την καταγωγή του, όπως και τα...

Διαβάστε Περισσότερα