Είστε εδώ

ΚΤΕΟ και γυρισμένα χιλιόμετρα

Γιάννης Σταυρόπουλος
του Γιάννη Σταυρόπουλου

Mε τη νέα νομοθεσία που τέθηκε σε ισχύ, κανένα αυτοκίνητο δεν θα μπορεί να περάσει έλεγχο ΚΤΕΟ, όταν διαπιστωθεί ότι έχουν αλλοιωθεί τα χλμ. του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα λοιπόν με τη νέα νομοθεσία ο ιδιοκτήτης υποχρεούται να προσφύγει σε κάποιον πιστοποιημένο τεχνίτη κοντέρ και χιλιομέτρων , προκειμένου να επαναφέρει τα χιλιόμετρα, σύμφωνα με έναν τεκμαρτό τρόπο υπολογισμού που έχει ορίσει το Υπουργείο Μεταφορών. 

Δηλαδή ο αγοραστής ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αγόρασε κάποιο όχημα αρχίζει και μπαίνει σε μια καινούργια διαδικασία, με το όποιο κόστος, αλλά και με όποιο χάσιμο χρόνου, χωρίς να φταίει, ενώ στην ουσία το φταίξιμο για τα γυρισμένα χλμ. είναι του πωλητή ή του εμπόρου. 

Είναι άδικο λοιπόν να «κυνηγηθεί» ο τελικός ιδιοκτήτης, ενώ ο ίδιος δεν έχει αλλοιώσει το πραγματικό νούμερο των διανυθέντων χλμ. 

Ο τελικός ιδιοκτήτης είναι η εύκολη λεία. Όμως είναι αυτός που δεν ευθύνεται. 

Το κράτος λοιπόν πρέπει να «κυνηγήσει» τον πωλητή ή τον έμπορο που γύρισε τα χλμ. και σε καμία περίπτωση τον τελικό ιδιοκτήτη. 

Δεν γίνεται να ευθύνεται κάποιος που δεν έχει καμία ανάμειξη.

Εδώ λοιπόν βρίσκεται το «μυστικό» στην όλη διαδικασία και πρωτίστως σε αυτό το «καυτό» σημείο θα πρέπει να εστιάσει το κράτος.