Είστε εδώ

Επιτυχία δεν είναι πάντα το οικονομικό κέρδος αλλά η γνώση

Υπάρχουν φορές που παρά την κρίση γίνονται εκδηλώσεις που σκοπό δεν έχουν το κέρδος. Η λογική στους ανθρώπους του μάρκετινγκ είναι πάντα η ίδια. Γιατί να κάνουν μια παρουσίαση και να χαλάσουν  χρήμα όταν δεν πρόκειται να έχουν όφελος.

Σωστή η λογική τους. Αλλά υπάρχει και η άλλη σκέψη. 

Στην περίπτωση της Honda όλοι γνωρίζουν ότι το απόλυτο αυτοκίνητο δρόμου με αγωνιστικές προδιαγραφές , το Type R , με τα 310 άλογα, δεν έχει καμιά τύχη στη χώρα μας.

Και πώς να έχει όταν μέχρι τις 30 Μαΐου, η τιμή του έφθανε τα 60.000 ευρώ και σήμερα με κάποιες αλλαγές στη φορολογία έπεσε στα  50.000 ευρώ. 

Δεν θα εξετάσουμε την τιμωρία – γιατί περί τιμωρίας πρόκειται- που επιβάλει η χώρα μας σε όσους θέλουν να έχουν ένα καλό αυτοκίνητο. Και το λέμε αυτό γιατί το αυτοκίνητο με όλα αυτά τα «καλούδια» που έχει πάνω του στη Γερμανία πουλιέται 35.000 ευρώ. Κάπου εκεί είναι η τιμή του στο Βέλγιο και στη Γαλλία.

 Εκεί οι κυβερνήσεις δεν τιμωρούν το καλό αυτοκίνητο. Εκεί τους δίνουν κίνητρα για να κυκλοφορούν με καλά αυτοκίνητα και να μην βλέπουν στους δρόμους τους, σαραβαλάκια και ρυπογόνα Ι.Χ

Στην Ελλάδα αν το βλέπαμε το TYPE R εμπορικά δεν έχει καμιά τύχη. Γιατί και αυτοί που έχουν τα βαλάντια για να το αποκτήσουν δεν το κάνουν . 

Η εταιρία Αφοι Σαρακάκη, που αντιπροσωπεύει τα αυτοκίνητα της Honda στην Ελλάδα, παρέβλεψε τις υποδείξεις όλων όσων ήταν αντίθετοι με την παρουσίαση του Honda Type R στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου. Και αυτό , γιατί επιτυχία δεν είναι πάντα το οικονομικό κέρδος. Επιτυχία είναι να μάθει κάποιος –άσχετα αν μπορεί να το αποκτήσει η όχι- ότι υπάρχει και κάτι άλλο . Κάτι καλό. Κάτι που κερδίζει από μόνο του, λόγω  της τεχνογνωσίας του .  

Δεν είναι τυχαίο που οι  γιαπωνέζοι κερδίζουν τις εντυπώσεις σε αυτοκίνητα με αγωνιστικές προδιαγραφές.

Το Honda Type R είναι ένα στολίδι. Περισσότερα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις αρετές του, θα διαβάσετε σε άλλες σελίδες του Motori.gr