motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Οpel:Εν αναμονή του νέου Insignia

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
21 Φεβρουαρίου 2023
in AUTO NEWS
Οpel:Εν αναμονή του νέου Insignia

To 2024 θα αποκαλυφθεί το νέο Insignia, το οποίο σύμφωνα με την Opel δε θα έχει καμία σχέση με το μοντέλο που γνωρίζουμε.

ADVERTISEMENT

Εκτός ότι δεν υπάρχει καμία φωτογραφία, δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά (με τι κινητήρες θα εφοδιάζεται, εαν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, plug-in hybrid, ή θα έχει έκδοση GSe) επίσης σε ποιο από τα δύο εργοστάσια της Opel στη Γερμανία θα κατασκευάζεται.  Στο ένα κατασκευάζονται τα Astra και DS4 ενώ στο άλλο το Grandland  που έχει μεγάλο αριθμό παραγγελιών για τις “δυνατές” αγορές της  Ευρώπης.

Nα θυμίσουμε ότι η Opel εξαγοράστηκε από την PSA το 2017, με συμφωνία ύψους 2,2 δισ. ευρώ. Ήταν ένα ιστορικό βήμα, δεδομένου ότι η General Motors είχε τον έλεγχο της Opel από το 1931. Επιπλέον, χάρη σε αυτή την κίνηση, η PSA έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινήτων στην Ευρώπη ενώ ακολούθησε ο γάμος με την FCA, όπου «γεννήθηκε» η Stellantis.

Σύμφωνα με τα στελέχη της Opel, η εταιρία είναι και θα παραμείνει μια ανεξάρτητη μάρκα, όπως όλες οι άλλες μάρκες που βρίσκονται υπο την ομπρέλα της Stellantis.

Το 2022 η Opel, όπως και άλλες μάρκες Stellantis, έχασαν μερίδιο αγοράς (στην Opel μειώθηκε στο 3,8% από 4,1%) λόγω της έλλειψης των microchips και ορισμένων υλικοτεχνικών προβλημάτων.

Υπήρχαν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, αλλά ποτέ δεν έφτασαν στον τελικό προορισμό τους, σύμφωνα με στελέχη της γερμανικής εταιρίας.

Τα υλικοτεχνικά προβλήματα επηρέασαν τους ρυθμούς παραγωγής, ενώ αυτό το διάστημα παρατηρείται στην Ευρώπη έλλειψη οδηγών φορτηγών με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλα προβλήματα στις μεταφορές.

Όμως η Opel το «γύρισε» και είναι πλέον βιώσιμη κερδοφόρα μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες βαθιά στο κόκκινο.

Η Ευρώπη θα παραμείνει ο κόμβος των πωλήσεων και δεν σχεδιάζεται η επέκτασή της στην Κίνα.

Διαβάστε ακόμα

Opel Rocks e-xtreme: «Κόβει» δρόμο από το βουνό

Tags: ASTRADSGRANDLANDOPEL
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS