O Ιανουάριος επιφύλαξε εκπλήξεις στις πωλήσεις των μοντέλων, αφού μετά από αρκετούς μήνες, στην πρώτη θέση δεν βρέθηκε κάποιο SUV, αλλά το Opel Corsa.

Το Corsa δεν χρειάζεται συστάσεις, καθώς διανύει ήδη την… έκτη γενιά και είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της γερμανικής εταιρείας. Στη σημερινή του εκδοχή, ξεπερνά οριακά τα 4 μέτρα σε μήκος (4.06 – πλάτος 1.76 και μεταξόνιο 2.54), δηλαδή στο άνω όριο της κατηγορίας
Opel Corsa Hybrid: Με 100 ίππους και αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων
Το νέο Corsa διαθέτει μία πλήρη γκάμα κινητήρων, βενζίνης, υβριδικών και ηλεκτρικών, που καλύπτουν ευρύ φάσμα αναγκών, με την υβριδική ωστόσο έκδοση των 100 ίππων να δείχνει η πιο λογική επιλογή.
Αυτό γιατί συνδυάζει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και ισχύ 100 ίππων που προσφέρει αρκετά καλές επιδόσεις για την κατηγορία και το χαρακτήρα του μοντέλου.

Αυτό επιβεβαιώνεται όχι μόνο από τους αριθμούς (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτ), αλλά και στην πράξη, διαθέτοντας ικανά αποθέματα ροπής, ενώ το αυτόματο κιβώτιο είναι και γρήγορο στις αλλαγές, αλλά και σωστά κλιμακωμένο, εκμεταλλευόμενο τα χαρακτηριστικά του κινητήρα.
Ειδικά στη θέση Sport (Normal και Eco οι άλλες δύο), αλλάζει ταχύτητες σε πιο υψηλές στροφές και δείχνει ακόμα πιο ζωντανό. Επιπροσθέτως, όποτε το επιθυμήσει ο οδηγός, μπορεί να αλλάζει ο ίδιος τις ταχύτητες, από τα σχετικά paddles πίσω από το τιμόνι.

Στο δρόμο το Corsa καταφέρνει και συνδυάζει την άνεση με την σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Η ρύθμιση της ανάρτησης τείνει προς το σφιχτό, αλλά δεν είναι ενοχλητική σε καμία περίπτωση, εκτός από τις πολύ έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Αυτό που θα ενθουσιάσει προηγούμενους κατόχους Corsa ή Opel, είναι η αίσθηση του τιμονιού. Δεν θυμίζει σε τίποτα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας, καθώς είναι γρήγορο και πολύ ακριβές και γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκονται οι μπροστινοί τροχοί.

Γενικά στρίβει ουδέτερα, με το πίσω μέρος ακλόνητο, και στις ανοιχτές καμπές, παραμένει σταθερό χωρίς να χρειάζεται μικροδιορθώσεις από τον οδηγό.

Εντός πόλης, το υβριδικό σύστημα βοηθάει στις εκκινήσεις και συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Αν και η τυποποιημένη τιμή των 4.5 λίτρων/100 χλμ., δεν επαληθεύτηκε, τα 7.0 λίτρα/100 χλμ. είναι λογική τιμή, χωρίς προσπάθεια για οικονομική οδήγηση.
Ικανοποιητικοί χώροι επιβατών-αποσκευών
Οι χώροι για τους επιβάτες βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, καθώς το μεταξόνιο των 2.54 μέτρων δεν αφήνει πολλά περιθώρια για καλύτερη εκμετάλλευση. Ωστόσο τα 309 λίτρα του χώρου αποσκευών είναι πολύ καλή τιμή για την κατηγορία, ενώ υπάρχει και θέση για ρεζέρβα, ασχέτως αν στην έκδοση των φωτογραφιών, υπήρχε κιτ επισκευής.

Το ταμπλό αν και από σκληρά πλαστικά, δείχνει μοντέρνο και στιβαρό, ενώ στην έκδοση των φωτογραφιών είναι καλαίσθητος ο συνδυασμός της απομίμησης ανθρακονημάτων στο επάνω μέρος με το γυαλιστερό μαύρο πλαστικό τμήμα.

Είναι δε και εργονομικό καθώς η ύπαρξη διακοπτών, ειδικά για τη ρύθμιση του κλιματισμού, δεν αποσπά την προσοχή του οδηγού από το δρόμο, ενώ και το πολυλειτουργικό τιμόνι είναι εύχρηστο.

Ο εξοπλισμός, ακόμα και της βασικής υβριδικής έκδοσης των φωτογραφιών Edition Pack, περιλαμβάνει τα απαραίτητα, αν και θα θέλαμε και κάμερα οπισθοπορείας για το παρκάρισμα και όχι μόνο ηχητική υποβοήθηση.
Από 23.100 ευρώ η βασική έκδοση
Η έκδοση Edition Pack των φωτογραφιών, ξεκινάει από τα 23.100 ευρώ, Συνολικά το Corsa επιβεβαιώνει τις προτιμήσεις του κοινού, καθώς είναι ένα ομοιογενές πακέτο, εύκολο στην οδήγηση εντός πόλης, ενώ δεν θα πει όχι και σε ταξίδια, καθώς και ο κινητήρας είναι αρκούντως δυνατός και τα οδικά του χαρακτηριστικά δεν θα κουράσουν σε μεγάλες διαδρομές.
Περισσότερες φωτογραφίες



