Οι 4 λόγοι που πρέπει να βάλετε αντηλιακές μεμβράνες

7 Οκτωβρίου 2020

Όπως θα έχετε παρατηρήσει, πλέον σχεδόν όλες οι αντιπροσωπείες προσφέρουν τα νέα τους μοντέλα εξοπλισμένα με αντηλιακές μεμβράνες. Δείτε τους κυριότερους λόγους που εάν δεν έχετε, πρέπει να βάλετε και εσείς. Οι αντηλιακές μεμβράνες, τα λεγόμενα φιμέ, είναι ένα αξεσουάρ το οποίο βοηθάει τόσο στην καλύτερη απόδοση του αυτοκινήτου, όσο στην ασφάλεια αλλά και την άνεση του οδηγού. 

Αρχικά, το υλικό τους, είναι σε θέση να μπλοκάρει έως και το 98% της υπεριώδους ακτινοβολίας  και να παρέχει πιο υγιείς συνθήκες στην καμπίνα. Την διαφορά θα την καταλάβετε αμέσως σε μία καυτή ημέρα του καλοκαιριού, εάν βάλετε το χέρι σας πίσω από ένα τζάμι με και ένα τζάμι χωρίς φιμέ. Στην πρώτη περίπτωση δεν θα καταλάβετε την παραμικρή ζέστη στο χέρι σας και θα είστε πολύ πιο άνετοι και χαλαροί για να οδηγήσετε. Φυσικά το όφελος είναι και στην όραση του οδηγού, όπου δεν θα τυφλώνεται από κάθετες ακτίνες. 

Και επειδή η δυνατότητα τους να κρατούν έξω τις ζεστές και ανθυγιεινές ακτινοβολίες είναι μεγάλη, το εσωτερικό της καμπίνας διατηρεί καλύτερη θερμοκρασία, με το a/c ή το clima αναλόγως, να έχει κάθε φορά μικρότερο έργο να φέρει εις πέρας, ζορίζοντας λιγότερο το κινητήρα και απαιτώντας μικρότερη παροχή καυσίμου. Ξεχάστε το καυτό σαλόνι όταν όταν παρκάρετε το καλοκαίρι σε υπαίθριο χώρο. 

Τέλος, εκτός από το στυλ που προσφέρουν, καθώς κακά τα ψέματα αναβαθμίζουν ένα αυτοκίνητο, προσφέρουν και παθητική ασφάλεια. Σε περίπτωση λοιπόν ατυχήματος, εάν το τζάμι σπάσει, η ζελατίνα δεν επιτρέπει στα κομμάτια να εκτοξευτούν σαν επικίνδυνες σφαίρες, ενώ μία ακόμη έρευνα εξηγεί πώς οι κλέφτες αποφεύγουν την διάρρηξη αυτοκινήτων με αντηλιακές μεμβράνες. 

Το μέσο κόστος για την τοποθέτηση μεμβρανών είναι στα 150 ευρώ (φυσικά ρόλο παίζει το μέγεθος και το είδος του αμαξιού), ενώ για τα πίσω παράθυρα επιβατών και παρμπριζ δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός για το ποσοστό σκουρότητας. Αντίθετα, μπροστινό παρμπριζ και παράθυρα οδηγού – συνοδηγού, οφείλουν να έχουν διαπερατότητα φωτός άνω του 75%. 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 7 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

Το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντσα «έφαγε» πολύ κόσμο, κυρίως λόγω των γλιστερών Ειδικών Διαδρομών που είχε δημιουργήσει το χιόνι έχοντας καλύψει πολλά χλμ, οδοστρώματος. Μάλιστα οι συνθήκες ήταν τόσο δύσκολες που οι οργανωτές ακύρωσαν καθαρά για λόγους...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Με τη θερμοκρασία του αέρα στους 24 βαθμούς Κελσίου και εκείνη τους οδοστρώματος στους 26 ξεκίνησαν οι κατατακτήριες δοκιμές για το Γκραν Πρι Σακχίρ. Εκεί όπου ο Μπότας κατάφερε να πάρει τη 16η pole position της καριέρας του, όμως με τη διαφορά από τον Ράσελ να είναι...

Διαβάστε Περισσότερα
Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Πως μπορεί να είναι το αυτοκίνητα στο μέλλον; Θα φέρουν θερμικούς κινητήρες; Θα είναι μόνο ηλεκτρικά; Με το υδρογόνο τι γίνεται; Θα έρθει πιο γρήγορα απ’ ότι λένε; Η αυτόνομη οδήγηση πως προχωράει; Όλα αυτά σίγουρα θα αλλάξουν το τοπίο πολύ πιο νωρίς απ΄ότι τα...

Διαβάστε Περισσότερα