motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Οδηγούμε το Citroen C3 Aircoss BlueHDI που συνδυάζει στυλ και οικονομία μετακινήσεων

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
15 Δεκεμβρίου 2021
in TEST DRIVE
Οδηγούμε το Citroen C3 Aircoss BlueHDI που συνδυάζει στυλ και οικονομία μετακινήσεων

Στυλ και οικονομία μετακινήσεων για το Citroen C3 Aircoss BlueHDI που ανανεώθηκε,  με τις σχεδιαστικές επεμβάσεις να εντοπίζονται στο μπροστινό μέρος.

ADVERTISEMENT

Μάσκα, φώτα, προφυλακτήρας, αεραγωγός ενώ τα φώτα ημέρας βρίσκονται στο πάνω μέρος αποτελώντας προέκταση κατά κάποιον τρόπο του γνωστού logo της Citroen, του ανάποδου λοχία.

Επιπλέον το γρι απόχρωσης C3 Aircoss BlueHDI έφερε διαφορετικό χρωματισμό οροφής, τονίζοντας το κομψό γαλλικό σχήμα, με τις ράγες οροφής στον ίδιο χρωματισμό, όπως και τη διακριτική αεροτομή, προέκταση της οροφής.

Διαβάστε ακόμα

Οδηγούμε το ανανεωμένο Citroen C3 Aircross με τους 130 ίππους

Μπεν Σουλαγιέμ: Πόσο να αντέξει; Απομακρύνεται από τη Formula 1, ο Τομπάζης στη θέση του!

Φρανσουά Ντελεκούρ: Στόχος του το ράλι Ακρόπολις

Rolls-Royce Spectre: 2,5 εκατομμύρια χλμ. μέχρι την τελειότητα

Toyota: Ποντάρει παντού, όχι μόνο ηλεκτρικά

Porsche: Εξαντλητικές δοκιμές για την ανανεωμένη Cayenne (video)

Γιατί όμως οι μετακινήσεις με την ανανεωμένη σειρά του  Citroen C3 Aircoss πέρα από το στυλ συνδυάζει οικονομία μετακινήσεων.

Ο λόγος είναι ο κινητήρας πετρελαίου.

Στα 5,4 λίτρα/100 χλμ. η κατανάλωση

Είναι 1.500 κ.εκ. απόδοσης 110 ίππων, με ροπή 250 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

Όσα χλμ. και αν διανύσαμε, κάτω από διαφορετικές συνθήκες η μέση κατανάλωση ήταν κολλημένη στα 5,4 λίτρα/100 χλμ.

Πως λοιπόν το Citroen C3 Aircoss με τον κινητήρα πετρελαίου να μην είναι οικονομικό.

Εδώ να ανοίξουμε μια παρένθεση και να τονίσουμε ότι μόνο η επιλογή κινητήρων πετρελαίου συνδυάζει οικονομία ειδικά στα ταξίδια και στις μεγάλες αποστάσεις.

Η άλλη επιλογή είναι το φυσικό αέριο.

Κλείνουμε την παρένθεση και συνεχίζουμε.

Ένα άλλο σημείο του γαλλικού αυτοκινήτου που κάνει τις μετακινήσεις πιο άνετες είναι τα φαρδιά καθίσματα τεχνολογίας advanced comfort, η πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, και η φιλική συμπεριφορά.

Σε αυτό συμβάλλουν η πολύ καλή ροπή του κινητήρα, το τιμόνι το οποίο μπορεί σε αίσθηση να μην έχει αυτό του C3 Rally2 που οδηγεί ο Ostberg στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, αλλά μη ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα SUV, που σημαίνει ότι η κάθε στιγμή του οδηγού πίσω από το τιμόνι να συνδυάζει χαλαρότητα και ασφάλεια.

Αυτό προσφέρει γαλλικό μοντέλο, με τον επιλογέα του κιβωτίου να έχει βελτιωθεί σε λειτουργία σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, μην παρουσιάζοντας αυτή την σκληρή και ξερή αίσθηση.

Οι κλίσεις στις στροφές δεν επηρεάζουν την τροχιά του αυτοκινήτου, ενώ τα φρένα δε θα φέρουν οδηγό και επιβάτες μπροστά σε δύσκολες καταστάσεις.

Ο χώρος των αποσκευών
Με κιτ ελαστικών

Οι αναρτήσεις υπογραμμίζουν τη γαλλική καταγωγή του αυτοκινήτου.

Όμως ένα αυτοκίνητο με αυτά τα χαρακτηριστικά του C3 Aircoss, να προσθέσουμε τις εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος 4.160 χλστ,/1.756 χλστ./1.637 χλστ. με μεταξόνιο 2.604 χλστ., είναι ο χώρος των αποσκευών.

Προσφέρει από 410 λίτρα με εύκολο κατώφλι φόρτωσης/εκφόρτωσης αντικειμένων, που με αναδιπλωμένα τα καθίσματα φτάνει στα 1.289 με κιτ ελαστικού αντί ρεζέρβας.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνωστή, με το επίπεδο ταμπλό, την οθόνη αφής 9 ιντσών (η

βασική έκδοση φέρει οθόνη 7 ιντσών) και χώρους μικροαντικειμένων.

Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 178 χλμ./ώρα, και η επιτάχυνση 0-100 βρίσκεται στα 10,7 δευτ. με 122 γρ./χλμ. σε εκπομπές ρύπων WLTP.

Αυτός λοιπόν είναι ο γαλλικός δρομέας που ανήκει στη μεσαία κατηγορία. Πέρα λοιπόν από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα οδηγού προσφέρει ανέσεις, ορατότητα, ασφαλή συμπεριφορά, και το κυριότερο οικονομία στις μετακινήσεις.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 19.990 ευρώ.

Τα καθίσματα advanced comfort
Aκούμε Over FM 104,9
Από την πλευρά του συνοδηγού

Διχρωμίες
Το τιμόνι με τα χειριστήρια
Κομψη σιλούετα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tags: C3 AIRCROSSCITROEN
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS