motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Οδηγούμε τη μίνι λιμουζίνα Mercedes C200 των 204 ίππων που δεν απαιτεί σοφέρ

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
25 Μαΐου 2022
in TEST DRIVE
C200

To αστέρι της νέας C-Class φωτίζει τους δρόμους.

Η συγκεκριμένη λευκή απόχρωση αναδεικνύει το αρχοντικό sedan αμάξωμα της C200, ενώ σπορ τόνο προσδίδουν οι τροχοί των 18 ιντσών, τα πλευρικά μαρσπιέ, οι δυο τετραγωνισμένες εξατμίσεις και το διάσημο αστέρι της Mercedes που είναι τοποθετημένο στη μάσκα και όχι στο χείλος του εμπρός καπό.

ADVERTISEMENT

Nα θυμηθούμε όμως και τις εξωτερικές διαστάσεις του γερμανικού μοντέλου. Έρχεται με μήκος 4.751 χλστ., πλάτος 1.820 χλστ. και ύψος 1.437 χλστ.

Πολυτελής και high-tech

H αρχιτεκτονική που πρωτογνωρίσαμε στην S-Class έχει εφαρμοστεί και στη mini-limo της Mercedes, με βασικούς πυλώνες την ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό κάθετη κεντρική οθόνη αφής 11,9 ιντσών (διακρίνεται για την ευκρίνεια και την απόκριση αφής) του συστήματος πολυμέσων MBUX και το ψηφιακό πίνακα οργάνων με πλήρως διαμορφώσιμη οθόνη 12,3 ιντσών.

Στην αρχή μπορεί να πελαγώσεις με την πληθώρα κουμπιών αφής που ενσωματώνονται στο τιμόνι με την παχιά στεφάνη και την επίπεδη βάση, αλλά σύντομα συνηθίζεις τη διαισθητική τους λειτουργία. Κάθε βράδυ αλλάζαμε χρωματισμό στον ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό της καμπίνας, καθώς η παλέτα του έμοιαζε ανεξάντλητη.

Άνετα και με καλή πλευρική στήριξη του σώματος τα εμπρός δερμάτινα καθίσματα.
Πολλοί οι κοινοί παρονομαστές στο εσωτερικό με τη ναυαρχίδα S-Class.

Η ποιότητα και το φινίρισμα όλων των υλικών είναι εφάμιλλα του ονόματος Mercedes. Οι πίσω επιβάτες έχουν χώρο για τα πόδια τους (μεταξόνιο 2.865 χλστ.), αλλά κάποιος με ψηλό ανάστημα θα δυσκολευτεί με την απόσταση ανάμεσα στο κεφάλι και στην οροφή. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι ρόλο παίζει και η ύπαρξη της ηλιοροφής που χωρίζεται σε δυο τμήματα. Η παραμονή του μεσαίου πίσω επιβάτη δε θα είναι εύκολη, λόγω του κεντρικού υπερυψωμένου τούνελ. Το πορτμπαγκάζ ικανοποιεί με χωρητικότητα 455 λίτρων, ενώ κάτω από το δάπεδο του λάμπει με την απουσία της η ρεζέρβα.

Ενισχυμένη δύναμη

Η C200 των φωτογραφιών τροφοδοτείται από τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων, ο οποίος έχει πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία, συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα EQ Boοst, ενώ παράγει 204 ίππους και 300 Nm ροπής. Αυτό απαρτίζεται από μπαταρία 48V και εναλλάκτη/μίζα. Αποστολή του είναι να βοηθάει το θερμικό κινητήρα στο έργο του, παρέχοντας έξτρα 20 ίππους και 200 Nm ροπής.

Το αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς (διατίθεται και τετρακίνητη έκδοση 4MATIC), εκτελώντας με ακρίβεια ελβετικού ρολογιού της αλλαγές ταχυτήτων, ενώ διαθέτει και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητη χρήση.

Στα 9,5 λίτρα/100 χλμ. η μέση κατανάλωση καυσίμου.
Κρυφός φωτισμός σε πολλά σημεία της καμπίνας.

Σε πραγματικές συνθήκες καταγράψαμε 9,5 λίτρα/100 χλμ. κατανάλωση καυσίμου (επίσημη μέτρηση 6,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 148 γρ./χλμ.). Οι λάτρεις των επιδόσεων πάντως δε μένουν ανικανοποίητοι, καθώς η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 7,3 δευτ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 246 χλμ./ώρα.

Οδηγώντας

Συχνότερα επιλέγαμε το πρόγραμμα οδήγησης Sport ή Sport+ (υπάρχουν επίσης τα Eco, Comfort και Individual) καθώς η απόκριση στο γκάζι γινόταν αμεσότερη και το βάρος του τιμονιού αυξάνονταν για περισσότερη ακρίβεια. Μπορείς να κάνεις ασφαλές «παιχνίδι» με την «ουρά» της C200, καθώς οι «αλυσίδες» των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας δε σπάνε εύκολα.

Καταπίνει τα χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, όπου ταξιδεύει με σταθερότητά, χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους, ξεκούραστα, με υψηλό επίπεδο πρόσφυσης και αίσθημα ασφάλειας. Το φρένο έχει λίγο προοδευτική λειτουργία, λόγω της ανάκτησης ενέργειας, αλλά το συνηθίζεις.

Συμπέρασμα

Εξηλεκτρισμένη, αρχοντική, τεχνολογικά εξυψωμένη, ωριμότερη και πιο οδηγοκεντρική η Mercedes C200, αποτελεί μια από τις επιλογές για όσους αναζητούν premium κλασική τετράθυρη σιλουέτα. Τιμολογιακά τοποθετείται στα 53.250 ευρώ.

Με το Eco πετυχαίνεις ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Τα προγράμματα οδήγησης.

Η εικόνα από τη μπροστινή κάμερα.
Κάμερα οπισθοπορείας.

Δύσκολα τα πράγματα αν χρειαστείς ρεζέρβα.
Πορτμπαγκάζ 455 λίτρων.

Κλασσικό sedan αμάξωμα.
Ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 225/45.

Tags: 204 ΙΠΠΟΙC200EQ BOOSTMERCEDESTEST DRIVEΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΥΒΡΙΔΙΚΟΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS