motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Ο Leclerc και η 375, η πρώτη Ferrari που κέρδισε ποτέ στη Formula 1

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
26 Ιουλίου 2021
in FORMULA 1
375

Την 375 αναπαλαίωνε το τελευταίο διάστημα η Ferrari, το πρώτο μονοθέσιο με το οποίο πανηγύρισε νίκη στη Formula 1, το 1951.

ADVERTISEMENT

Φέτος η εταιρεία γιορτάζει 70 χρόνια από τότε και θέλησε να δείξει στο κοινό αυτό το μονοθέσιο, κάτι το οποίο έκανε στο πλαίσιο του Βρετανικού Γκραν Πρι.

Το ιστορικό μονοθέσιο έφτασε στο Silverstone και έκανε κάποιους γύρους στα χέρια του Charles Leclerc, αλλά και του Marc Gené, πρώην οδηγού της Minardi, δοκιμαστή της Ferrari και πρεσβευτή της ομάδας μέχρι και σήμερα.

Ένα πολύ ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της 375 είναι η διάταξη που έχουν τα πεντάλ. Το γκάζι είναι στη μέση, το φρένο δεξιά και ο συμπλέκτης αριστερά. Το κιβώτιο που χρησιμοποιείται για τη μετάδοση της ισχύος στον πίσω άξονα είναι χειροκίνητο (εννοείται) τεσσάρων σχέσεων.

Όσο για τον κινητήρα, είναι τοποθετημένος μπροστά, V12 στα 4.5 λίτρα και αποδίδει 355 ίππους, με το συνολικό βάρος του μονοθεσίου να μην ξεπερνά τα 720 κιλά. Η σύγκριση με τα μονοθέσια του σήμερα που αποδίδουν πάνω από 1.000 ίππους έχοντας σχεδόν το ίδιο βάρος, δείχνει πόσο μεγάλη πρόοδος έχει σημειωθεί, σε τεχνολογικό επίπεδο.

Ωστόσο, ό,τι χάνει σε ισχύ και τεχνολογία η 375 το κερδίζει σε συναίσθημα. Ο ήχος που παράγεται από την εξάτμιση καθώς οι 12 κύλινδροι καίνε τη βενζίνη, είναι κάτι που τα μονοθέσια του σήμερα με τα V6 υβριδικά σύνολα δεν μπορούν ούτε να πλησιάσουν.

Εκτός από την ιστορική σημασία του αυτοκινήτου για τη Ferrari αλλά και για την ιστορία της Formula 1 γενικότερα, η 375 φαίνεται ότι αποτελεί γούρι για τη Ferrari. Η τελευταία φορά που το εν λόγω μονοθέσιο εμφανίστηκε στην πίστα ήταν πάλι στο Silverstone, το 2011, με τον Fernando Alonso να το οδηγεί.

Τότε ο Ισπανός κατέκτησε τη νίκη στον αγώνα που έγινε λίγο μετά. Αυτή τη φορά οδηγός της 375 ήταν ο Leclerc, ο οποίος ήταν στην πρωτοπορία του αγώνα στους 50 από τους 52 γύρους πέφτοντας στη δεύτερη θέση μόλις 2.5 γύρους πριν το τέλος, σε μια ανέλπιστα καλή εμφάνιση για τα φετινά δεδομένα της Ferrari.

Ίσως πρέπει η 375 να εμφανίζεται πιο συχνά.

 

Tags: 375CHARLESFERRARILECLERCSILVERSTONEVIDEOΒΡΕΤΑΝΙΑΓΚΡΑΝΠΡΙ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS