motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Ο Hamilton τελικά έκανε καλά που άλλαξε ελαστικά ή έπρεπε να πάει μέχρι το τέλος;

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
13 Οκτωβρίου 2021
in FORMULA 1
hamilton

2021 Turkish Grand Prix, Sunday - Sebastian Kawka

Ο Hamilton είχε συνεχή επαφή με την ομάδα του από τον γύρο 40 και μετά του Γκραν Πρι στην Τουρκία, με βασικό ζητούμενο το αν θα μπει για να αλλάξει ελαστικά.

ADVERTISEMENT

Το δεύτερο ζητούμενο ήταν αν τελικά μπει για αλλαγή, σε ποιο γύρο πρέπει να το κάνει.

Ο ίδιος έλεγε στο team radio ότι θέλει να παραμείνει στην πίστα και να συνεχίσει με την ίδια τετράδα ενδιάμεσων που είχε στην εκκίνηση, ώστε να φτάσει μέχρι και την καρό σημαία χωρίς να μπει για να κάνει pit stop.

Από την άλλη η ομάδα του είπε ήδη από τον γύρο 41 να μπει για φρέσκο σετ, με τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να επιλέγει να μην ακολουθήσει τις οδηγίες, αλλά να παραμείνει στην πίστα.

Τελικά ο Hamilton εγκατέλειψε τη δική του επιλογή και στον γύρο 50 μπήκε στο pit lane ώστε να βάλει δεύτερο σετ ενδιάμεσων ελαστικών, με τα οποία τερμάτισε στην πέμπτη θέση.

Μετά τον αγώνα ο ίδιος ήταν επικριτικός απέναντι στην ομάδα του λέγοντας ότι θα μπορούσε να πάει μέχρι το τέλος, δεδομένου ότι υπήρξε ένας οδηγός που έκανε ακριβώς αυτό, ο Ocon.

Βέβαια, ο κάθε πιλότος οδηγεί διαφορετικά και το κάθε μονοθέσιο φορτίζει αλλιώς τα ελαστικά, οπότε ανάλογα τον συνδυασμό η φθορά διαφέρει σημαντικά. Επιπλέον, τα ελαστικά του Ocon στον τερματισμό ήταν πρακτικά κατεστραμμένα, καθώς είχαν κάνει την εμφάνισή τους διάφορες παραμορφώσεις.

Δείτε ακόμα

Formula 1-Γκραν Πρι Τουρκίας: Έφτασε τις 10 νίκες ο Bottas, η στρατηγική περιόρισε τον αγώνα του Hamilton

Ford Puma Vivid Ruby: Το χρώμα κάνει τη διαφορά

Williams FW45: Αυτό είναι το μονοθέσιο της νέας σεζόν!

Toyota Yaris Cross 1.5 ΗSD AWD-i: Οδηγούμε την υβριδική και τετρακίνητη έκδοση

Bridgestone Turanza 6: Διαθέσιμο και στη χώρα μας

Ράλι Σουηδίας: Tα ελαστικά της Pirelli για τον αγώνα των χιονιών

Όσον αφορά την περίπτωση του Hamilton, τα δεδομένα που προέκυψαν μετά την ολοκλήρωση του αγώνα και η ανάλυση που έγινε από τη Mercedes, δείχνουν ότι ο Βρετανός δεν είχε δίκιο και έκανε καλά που ακολούθησε τις οδηγίες που του δόθηκαν.

Αυτά τα δεδομένα και η ανάλυση δείχνουν ότι ο χρόνος του Βρετανού στους τελευταίους γύρους θα ήταν τόσο πιο αργός από των υπολοίπων, ώστε τελικά μπορεί να έφτανε να μάχεται ακόμα και με τον Sainz για την όγδοη θέση, καθώς η απώλεια των πιο πάνω θέσεων εμφανίζεται από τους υπολογισμούς ως δεδομένη.

Εκτός αυτού, υπήρχε πάντα ο κίνδυνος να προκύψει κάποιο κλατάρισμα δεδομένου ότι τα ελαστικά θα πιέζονταν ίσως πέρα από τις δυνατότητες και τις αντοχές τους. Αν συνέβαινε αυτό, ο Hamilton δε θα βαθμολογούνταν καθόλου.

Το ιδανικό σενάριο θα ήταν να είχε κάνει την αλλαγή στον γύρο 41 όταν του είπε η ομάδα. Από τη στιγμή που καθυστέρησε, ήταν καλύτερα που μπήκε έστω και αργά, παρά να μην έμπαινε καθόλου.

Tags: HAMILTONLEWISMERCEDESΔΕΔΟΜΕΝΑΕΛΑΣΤΙΚΑΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS