Αν και δε χρειάζεται αφορμή για να βρεθούμε ξανά πίσω από το τιμόνι του ανανεωμένου Qashqai, η Nissan μας έδωσε μια αρκετά καλή.
Το δημοφιλές ιαπωνικό SUV διατίθεται πλέον στην ελληνική αγορά με χαμηλότερες τιμές, ενώ οι εκπτώσεις, που αφορούν περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, φτάνουν μέχρι τα 3.000 ευρώ.
Η αρχική τιμή του Nissan Qashqai, στην εξοπλιστική έκδοση Unique, κοστίζει πλέον 26.990 ευρώ, αντί για 29.990 ευρώ, με τον τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα των 1.332 κ.εκ., ο οποίος συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V.

Nissan Qashqai 1.3: Στόχος η απόδοση
Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που έχει αραιή κλιμάκωση, μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ ο μαλακός σε αίσθηση λεβιές του εξασφαλίζει κουμπώματα χωρίς κόπο.

Το ήπιο υβριδικό Qashqai παράγει 140 ίππους (5.500 σ.α.λ.) και 240 Nm ροπής (1.650-4.000 σ.α.λ.), ενώ ικανοποιητικές για τα δεδομένα χαρακτηρίζονται οι επιδόσεις με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί 10,2 δευτ. και την τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 196 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου που καταγράψαμε ήταν 7,5 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 6,5 λίτρα/100 χλμ.- εκπομπές C02 145 γρ./χλμ..).

Ο βενζινοκινητήρας διακρίνεται για την πολιτισμένη και γραμμική του λειτουργία, ενώ στις αρκετά χαμηλά στροφές εμφανίζει μια ατονία, όταν επιλεγμένο είναι το πρόγραμμα Eco. Η προθυμία του γίνονται εντονότερη με το πρόγραμμα Sport, ενώ ενδιάμεση λύση αποτελεί το Normal. Ωστόσο οι εναλλαγές των προγραμμάτων οδήγησης δε φέρνουν τεράστιες αλλαγές.

Nissan Qashqai 1.3: Οδηγώντας
Αιχμή του δόρατος αποτελεί η ποιότητα κύλισης, καθώς το Qashqai κινείται αρχοντικά πάνω στην άσφαλτο. Σημείο αναφοράς αποτελεί η προσεγμένη και βελτιωμένη ηχομόνωση ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Η ανάρτηση, χωρίς να χαρακτηρίζεται αρκετά μαλακή ή σφιχτή, απέδειξε ότι είναι εξαιρετικά απορροφητική (ξεχνάς ότι πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας) όταν οι τροχοί συναντούν λακκούβες, ενώ αφήνει στο αμάξωμα περιθώρια μόνο για λογικές κλίσεις.

Η άνεση και το αίσθημα της ασφάλειας έχουν τον πρώτο λόγο και σίγουρα μιλάμε για ένα ταξιδιάρικο και οικογενειακό αυτοκίνητο. Αποτελεσματικά τα φρένα εμπνέουν εμπιστοσύνη με αεριζόμενους δίσκους εμπρός, ενώ το τιμόνι έχει επαρκή πληροφόρηση, αλλά σου υπενθυμίζει ότι το Qashqai δεν είναι φτιαγμένο για διασκεδαστική γρήγορη οδήγηση.

Εξοπλισμός
H πιο προσιτή πλέον έκδοση Unique περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, i-Key, ηχοσύστημα με 6 ηχεία, συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και ζάντες 17 ιντσών.
