motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Nissan Qashqai 1.3 DiG-T: Οδηγούμε ξανά την ήπια υβριδική έκδοση των 140 ίππων

Motori Team by Motori Team
20 Οκτωβρίου 2022
in TEST DRIVE
Qashqai

Το νέο Nissan Qashqai με ήπιο υβριδικό σύστημα.

Όταν το κοινό «απαιτεί», οφείλεις να το ικανοποιήσεις και για το λόγο αυτό ανταποκριθήκαμε, στα πολλά αιτήματα, για μια δεύτερη «επαφή» με το νέο Nissan Qashqai.

ADVERTISEMENT

Επιλέξαμε τη δημοφιλέστερη έκδοση με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V του ιαπωνικού crossover. Απαρτίζεται από τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.3 DiG-T, απόδοσης 140 ίππων και μπαταρία λιθίου, η οποία αποθηκεύει ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα. Στόχος είναι η ενίσχυση της απόδοσης, η υποβοήθηση του κινητήρα στο έργο του, ο περιορισμός των εκπεμπόμενων ρύπων (143 γρ./χλμ.-προδιαγραφών Euro 6d-full) και της κατανάλωσης καυσίμου (καταγράψαμε 7,5-7,9 λίτρα/100 χλμ.).

Βελούδινος

Ο κινητήρας έχει πολιτισμένη λειτουργία, καθώς λάμπουν με την απουσία τους, σε όλο το εύρος λειτουργίας του, κραδασμοί και θόρυβοι. Στις αρκετά χαμηλά στροφές εμφανίζει μια ατονία, η οποία ξεπερνιέται μόλις εμφανιστεί η πλούσια ροπή των 240 Nm (1.650-4.000 σ.α.λ.), ενώ ανεβάζει με αρκετά γραμμικό τρόπο ρυθμό. Η προθυμία του γίνονται εντονότερη στις μεσαίες στροφές, ενώ συνεχίζει να έχει μπρίο και στις υψηλότερες. Ο πίνακας των επιδόσεων αναγράφει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δευτ. και τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα.

Καλό σε αίσθηση το μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων
Η χαμηλότερη και η μέγιστη κατανάλωση καυσίμου, όταν οδηγείς πολύ χαλαρά αλλά και με βαρύ δεξί πόδι!

Υψηλή βαθμολογία λαμβάνει και το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, το οποίο έχει σχετικά σφιχτή κλιμάκωση, μαλακό σε αίσθηση λεβιέ με άψογα κουμπώματα, ενώ μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Οδηγώντας

Από τα πρώτα που θες να εκθειάσεις είναι η ποιότητα κύλισης, η οποία έχει κάνει άλματα προόδου. Δομημένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-C το νέο Qashqai έχει αυξήσει την ακαμψία και έχει μειώσει το συνολικό του βάρος. Η ανάρτηση έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση και είναι εξαιρετικά απορροφητική (ξεχνάς ότι πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας) όταν οι τροχοί συναντούν λακκούβες, ενώ αφήνει στο αμάξωμα περιθώρια μόνο για λογικές κλίσεις. Η άνεση έχει τον πρώτο λόγο και σίγουρα μιλάμε για ένα ταξιδιάρικο αυτοκίνητο.

Προσεγμένα υλικά στο εσωτερικό.
Ζάντες 17 ιντσών.

Αποτελεσματικά τα φρένα εμπνέουν εμπιστοσύνη με αεριζόμενους δίσκους εμπρός (296 χλστ.) και πίσω (292 χλστ.). Η ηχομόνωση διατηρεί τη θωράκιση της ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες. Το τιμόνι έχει καλή πληροφόρηση, ενώ στο πρόγραμμα Sport αποκτά πιο μεστή αίσθηση και ταυτόχρονα η απόκριση στο γκάζι γίνεται αμεσότερη.

Ελκυστικό

Σχεδιαστικά έχει διατηρήσει στοιχεία από το απερχόμενο μοντέλο, ωστόσο απέκτησε αρκετά μοντέρνα χαρακτηριστικά. Το μεγαλύτερο βάρος των αλλαγών έπεσε στο εμπρός τμήμα. Εστιάστε στα στενόμακρα φωτιστικά σώματα, με τα επάνω φώτα ημέρας που είναι τεχνολογίας Led, να δημιουργούν με τα κάτω ένα σχήμα «μπούμερανκ», θυμίζοντας στην όψη το μικρότερο Juke.

Έντονες ακμές στο πίσω τμήμα.

Πιο εμφατική πλέον η χαρακτηριστική V-Motion χρωμιωμένη μάσκα της Nissan. Αναμορφωμένα τα πίσω φωτιστικά σώματα δημιουργούν μια «μύτη» προς τα φτερά, ενώ κεντρικά στην πόρτα του χώρου αποσκευών αναγράφεται, με διαφορετική γραμματοσειρά, το όνομα του Qashqai. Αναφορικά τώρα με τις διαστάσεις, το μήκος διαμορφώνεται πλέον στα 4.425 χλστ. (+35), το ύψος στα 1.625 χλστ. (+10) και το πλάτος στα 1.835 χλστ. (+32).

Ανώτερο

Στο εσωτερικό τα υλικά και η συναρμογή τους, «φλερτάρουν» με την premium κατηγορία. Αφρώδες πλαστικό σκεπάζει το μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό, ενώ δερμάτινες επενδύσεις έχουν τοποθετηθεί πιο μπροστά, αλλά και στο τιμόνι. Η όλη κατασκευή δείχνει αρκετά στιβαρή με καλό φινίρισμα.

Άνοιγμα 90 μοιρών έχουν οι πίσω πόρτες.
Τιμόνι με σχεδόν επίπεδη βάση.

Η λεπτή κεντρική οθόνη αφής των 8 ιντσών έχει εύκολο μενού, ενώ στον πίνακα οργάνων έχει τοποθετηθεί μια μικρότερη TFT 7 ιντσών, πολλαπλών ενδείξεων. H ψηλή θέση οδήγησης εξασφαλίζει καλή περιμετρική ορατότητα, το κάθισμα προσαρμόζεται αμέσως στον εκάστοτε σωματότυπο, ενώ είναι φαρδύ και αρκετά ξεκούραστο.

Χώροι

Ας περάσουμε στην πίσω σειρά καθισμάτων. Αρχικά να πούμε ότι μας εντυπωσίασε το άνοιγμα σχεδόν 90 μοιρών των πίσω θυρών, που κάνει σαφώς πιο εύκολη την επιβίβαση και την αποβίβαση. Οι πίσω επιβάτες έχουν μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια τους, χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο των 2.665 χλστ. (+20), ενώ υπάρχει αρκετός «αέρας» ανάμεσα στα κεφάλια τους και στην οροφή. Το κεντρικό δάπεδο είναι σχεδόν επίπεδο και δε θα ενοχλήσει το μεσαίο τρίτο πίσω επιβάτη.

Ικανοποιεί η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.
Ρεζέρβα ανάγκης.

Επόμενη στάση στο πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα του οποίου κυμαίνεται από 436 έως 504 λίτρα, ικανοποιώντας το κοινό που απευθύνεται το Qashqai. Έχει φαρδύ άνοιγμα, χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, ενώ ένα μικρό «σκαλοπάτι» που δημιουργείται στο βάθος του, κάνει ίσως λιγότερο εκμεταλλεύσιμο το εσωτερικό του σχήμα.

Κλείνοντας

Σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία το νέο Qashqai ρίχνεται στη μάχη έχοντας στη φαρέτρα του όχι μόνο τα παλιά του «παράσημα». Στο οπλοστάσιο του υπάρχει η εξελικτική σχεδίαση, η υβριδική τεχνολογία, οι πλούσιοι χώροι, η υψηλή ποιότητα των υλικών και η οδηγική του αναγέννηση. Η αρχική του τιμή, στην εξοπλιστική έκδοση Elite, διαμορφώνεται στα 30.690 ευρώ.

Tags: 140 ΙΠΠΟΙNISSANQASHQAIΗΠΙΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΜΗ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS