Είστε εδώ

WRC

WRC-Skoda Motorsport: Η σκυτάλη στους ιδιώτες…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το 2019 βρίσκει την αγωνιστική ομάδα της Skoda στην πιο επιτυχημένη χρονιά της στην 118η ιστορία της.

Με τους Ροβάνπερα-Χαλτούνεν κατέκτησε τον τίτλο στην κατηγορία WRC2 pro, με τους Λουμπέ-Λαντί την κατηγορία WRC2 που είναι για ιδιωτικές ομάδες, με τους Ίνγκραμ- Γουίτοκ το πρωτάθλημα στο ERC.

Συνολικά πληρώματα με Skoda Fabia R5 κατέκτησαν 30 τίτλους τη χρονιά που μας αποχαιρετά.

Και στη δύση του 2019 η Skoda Motorsport και δια στόματος Μιχάλ Χραμπάνεκ αποχωρεί επίσημα και θα συνεχίσει στηρίζοντας ιδιωτικές ομάδες καθώς περισσότερα από 320 αυτοκίνητα έχουν αποκτηθεί παγκοσμίως.

Τι να υπάρχει λοιπόν πίσω από την αποχώρηση της Skoda Motorsport από τα μεγάλα σαλόνια του WRC, που αν δούμε την ιστορία της, ελάχιστες χρονιές ήταν εκτός.

Να είναι η πίεση του dieselgate που από εκεί ο γερμανικός όμιλος ξεκίνησε την επίθεσή του στην ηλεκτροκίνηση;

Όπως λέει ο σοφός αυτή είναι η αιτία, που θα αφήσει και περισσότερα χρήματα στο ταμείο, καθώς θα λείψουν οι συμμετοχές, οι μετακινήσεις, οι δοκιμές εξέλιξης σε εργοστασιακό επίπεδο…

Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και η Volkswagen με το Polo R5 όπου σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα κατασκευάσει περισσότερα από αυτά που είχαν προγραμματιστεί.

Το πιο σημαντικό όμως είναι το κατά πόσο αυτές οι κινήσεις θα επηρεάσουν τις άλλες ομάδες.

Καθώς ο θεσμός όταν αποχωρούν τα εργοστάσια, ειδικά όταν κερδίζουν, «αδυνατίζει» και δημιουργεί προβληματισμούς…

 

Φωτογραφία: reporter-images

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Οι Νεβίλ-Γκιολσούλ κερδίζοντας και τις 4 Ειδικές Διαδρομές του τελευταίου σκέλους του ράλι Μόντε Κάρλο, είναι οι μεγάλοι νικητές στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. 

Ήταν η πρώτη νίκη της Hyundai στο Μόντε Κάρλο, η πρώτη των Νεβίλ-Γκιολσούλ και η 13η στην καριέρα τους. 

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Με 4 Ειδικές Διαδρομές να αποτελείται το 4ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο, 60 πληρώματα από τα 76 ξεκίνησαν για τον κύκλο Μόντε Κάρλο-Μόντε Κάρλο. 

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το 4ο και τελευταίο σκέλος θα κρίνει τον νικητή του φετινού ράλι Μόντε Κάρλο καθώς τρία πληρώματα παίζουν για την πρώτη θέση μετά και το τέλος του 3ουσκέλους που ολοκληρώθηκε στο μικρό πριγκιπάτο της μεσογείου.  

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Έφτασαν στο Μόντε Κάρλο οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 και θα εκκινήσουν από την 41η θέση της γενικής κατάταξης για τις τέσσερις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα που είναι προγραμματισμένες για την Κυριακή 26 Ιανουαρίου.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στο δρόμο προς το Μόντε Κάρλο είναι το 3ο σκέλος του αγώνα , που ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου από τη πόλη Γκαπόπου βρίσκεται ο χώρος του service park. 

Το πρόγραμμα του Σαββάτου 25 Ιανουαρίου περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές,2 επαναλαμβανόμενες,συνολικού μήκους 75.2 χλμ. 

Porsche

Αν μπορούσατε να πάρετε κάποιο από τα ιστορικά και σύγχρονα μοντέλα που βρίσκονται στο μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη, ποιο θα επιλέγατε;

Formula 1 - Γκραν Πρι Κίνας

Ο κοροναϊός που εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς στην Κίνα αλλά και σε άλλες χώρες σταδιακά, απειλεί τη διοργάνωση του Γκραν Πρι της Σανγκάης, αν μέχρι το τριήμερο 17 – 19 Απριλίου δεν έχει υπάρξει επαρκής αντιμετώπιση.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στην 42η θέση σε σύνολο 82 συμμετεχόντων συνεχίζουν οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 στο ράλι Μόντε Κάρλο, μετά το τέλος του 2ου σκέλους. 

Βρίσκονται μάλιστα στην 6η θέση της κλάσης RC4 στην οποία συνεχίζουν 20 πληρώματα. 

Volvo

Μετά το facelift που δέχτηκε το 2019, το επόμενο βήμα στην πορεία του XC90 είναι να υπάρξει μία νέα γενιά, κάτι το οποίο αναμένεται να συμβεί το 2022.

Tesla

Η Tesla είναι βάσει χρηματιστηριακής αξίας η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλότερες από τους περισσότερους ανταγωνιστές της.