Είστε εδώ

WRC

WRC, ράλι Σουηδίας, περί ελαστικών και άλλων

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Για τον αγώνα της Σουηδίας, η Michelin, ως αποκλειστικός προμηθευτής όλων των εργοστασιακών ομάδων θα έχει στη διάθεση των πληρωμάτων τα ειδικά ελαστικά X-ice North 3 στη διάσταση 15/65-15.

To κάθε ελαστικό φέρει 384 καρφιά. Το κάθε καρφί έχει μήκος 2 εκ., εξέχει από το πέλμα του ελαστικού 6.5 χλστ. και ζυγίζει 4 γρ. 

Τα πληρώματα της κατηγορίας WRC2 με τα αυτοκίνητα R5 χρησιμοποιούν τα Michelin NA01 διαστάσεων 15/65-15 με 384 καρφιά σε κάθε ελαστικό.

Δύο εκ. είναι το μήκος του κάθε καρφιού,, 7.5 χλστ. έξω από το πέλμα του ελαστικού και ζυγίζουν 4 γρ.

Λόγω αλλαγή των Ειδικών Διαδρομών (μειώθηκαν τα χλμ. λόγω μην χιονόπτωσης) δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα ο αριθμός των ελαστικών που θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το κάθε πλήρωμα.

Το φετινό ράλι Σουηδίας με τα 171.54 χλμ. των Ειδικών Διαδρομών είναι το μικρότερο από πλευράς χλμ. ενώ έχει ακυρωθεί δύο φορές.

Το 1974 θύμα της ενεργειακής κρίσης και το 1990 λόγω έλλειψης χιονιού.

Ο αγώνας διεξάγεται από το 1950 και μόνο 15 μη Σουηδοί οδηγοί έχουν κερδίσει τον αγώνα.

Πολυνίκης είναι ο Σουηδός Στιγκ Μπλόμκβιστ με 36 συμμετοχές. Έχει κερδίσει 7 φορές, στο βάθρο ανέβηκε 16 φορές και ήταν ταχύτερος σε 135 Ειδικές Διαδρομές.

Το 2017 ήταν το ταχύτερο ράλι Σουηδίας στην ιστορία του με μ.ω.τ. 115.40 χλμ. ενώ την ίδια χρονιά στη σύγχρονη εποχή του WRC, σημειώθηκε η πιο υψηλή μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή με 137.8 χλμ. 

Τα υπόλοιπα στον φετινό αγώνα…

Σχετικά άρθρα

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον η Toyota βλέπει ότι τα επόμενα χρόνια ο εξηλεκτρισμός στη γκάμα της θα αυξήσει τις ανάγκες για παραγωγή μπαταριών.

Σύμφωνα με τις αρχαιρεσίες των σωματείων-μελών της ΟΜΑΕ που ψήφισαν για το νέο Δ.Σ., ο Μάριος Ηλιόπουλος έλαβε τiς περισσότερους ψήφους με τον Νικόλα Παυλίδη δεύτερο και την Κατερίνα Φατούρου τρίτη. Το νέο Δ.Σ. θα ακολουθήσει τη οδό των εκλογών ώστε να συγκροτηθεί σε σώμα.

Ότι ο οδηγός της μαύρης Corvette που παρέσυρε και εγκατέλειψε στη Λ.

Το 2019 μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μισού των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ο Ματία Μπινότο, επικεφαλής της Ferrari, δήλωνε αισιόδοξος όμως φέτος ο Ιταλός εκφράζει ανησυχίες σχετικά με την ταχύτητα της SF1000 σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.

Η Mercedes W10 ήταν ένα πολύ επιτυχημένο μονοθέσιο, αφού με αυτό η γερμανική ομάδα κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών και ο Χάμιλτον εκείνο των οδηγών, οπότε είναι λογικό οι υπόλοιπες ομάδες να αντιγράψουν κάποια στοιχεία, όμως η Racing Point το παράκανε.

Σχεδόν ίσο χρόνο αναμονής με το γέμισμα του ρεζερβουάρ ενός συμβατικού αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, κατάφερε να πετύχει η Porsche για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα όταν πρέπει να φορτίσουν.

Το ματ χρώμα κάποτε ήταν πολύ της μόδας. Μάλιστα δεν ήταν λίγοι οι ιδιοκτήτες που κάλυπταν με ματ μεμβράνες όλο το αμάξωμα. Όμως το γκρι ματ της Mercedes που διακρίνεται στις φωτογραφίες είναι εργοστασιακό χρώμα.

Με καθυστέρηση ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες που προτείνει το κάθε σωματείο για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ διάρκειας 9 μηνών μέχρι της επόμενες εκλογές της ομοσπονδονδίας.

Με τις χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης να έχουν ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ, έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο έχουν εξελιχθεί τα μονοθέσια στους 12 μήνες που μεσολάβησαν.

To νέο e-Racer είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Cupra, το οποίο δείχνει το «ρεύμα» που θα επικρατήσει μάλλον στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του μέλλοντος.