Είστε εδώ

WRC

WRC, ράλι Σουηδίας: Ο Ροβάνπερα στο shakedown

O πιτσιρίκος της Toyota Gazoo Racing , ο Ροβάνπερα ήταν ο γρηγορότερος στο shake down του ράλι Σουηδίας την τελευταία επίσημη δοκιμή πριν την εκκίνηση. Να σημειωθεί ότι ο αγώνας έχει μόνο 11 Ειδικές Διαδρομές λόγω έλλειψης χιονόπτωσης συνολικού μήκους 171.54 χλμ 

Αναλυτικά η πρώτη 10άδα:

Rovanpera (Toyota) σε 3’57”7
2. Ogier (Toyota) +3”5
3. Evans (Toyota) +3”6
4. Breen (Hyundai) +5”4
5. Tanak (Hyundai) +7”0
6. Katsuta (Totota) +7”5
7. Suninen (Ford) a 9”5
8. Latvala (Toyota) και Neuville (Hyundai) 9.8
10. Lappi (Ford) +10”9

Σχετικά άρθρα

H αυτόνομη πλέον εταιρεία επιδόσεων της Seat, η Cupra, δυο χρόνια μετά την ίδρυση της εγκαινίασε τις κεντρικές της εγκαταστάσεις.

Εάν είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε πάνω από 2.4 εκατομμύρια ευρώ για την αγορά αυτοκινήτου, τότε θα πρέπει να στρέψετε την προσοχή σας στην Bugatti Chiron.

Στο Μόναχο, στην καρδιά της Βαυαρίας ταξιδέψαμε με το βραβευμένο νέο Opel Corsa.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον η Toyota βλέπει ότι τα επόμενα χρόνια ο εξηλεκτρισμός στη γκάμα της θα αυξήσει τις ανάγκες για παραγωγή μπαταριών.

Σύμφωνα με τις αρχαιρεσίες των σωματείων-μελών της ΟΜΑΕ που ψήφισαν για το νέο Δ.Σ., ο Μάριος Ηλιόπουλος έλαβε τiς περισσότερους ψήφους με τον Νικόλα Παυλίδη δεύτερο και την Κατερίνα Φατούρου τρίτη. Το νέο Δ.Σ. θα ακολουθήσει τη οδό των εκλογών ώστε να συγκροτηθεί σε σώμα.

Ότι ο οδηγός της μαύρης Corvette που παρέσυρε και εγκατέλειψε στη Λ.

Το 2019 μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μισού των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ο Ματία Μπινότο, επικεφαλής της Ferrari, δήλωνε αισιόδοξος όμως φέτος ο Ιταλός εκφράζει ανησυχίες σχετικά με την ταχύτητα της SF1000 σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.

Η Mercedes W10 ήταν ένα πολύ επιτυχημένο μονοθέσιο, αφού με αυτό η γερμανική ομάδα κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών και ο Χάμιλτον εκείνο των οδηγών, οπότε είναι λογικό οι υπόλοιπες ομάδες να αντιγράψουν κάποια στοιχεία, όμως η Racing Point το παράκανε.

Σχεδόν ίσο χρόνο αναμονής με το γέμισμα του ρεζερβουάρ ενός συμβατικού αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, κατάφερε να πετύχει η Porsche για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα όταν πρέπει να φορτίσουν.

Το ματ χρώμα κάποτε ήταν πολύ της μόδας. Μάλιστα δεν ήταν λίγοι οι ιδιοκτήτες που κάλυπταν με ματ μεμβράνες όλο το αμάξωμα. Όμως το γκρι ματ της Mercedes που διακρίνεται στις φωτογραφίες είναι εργοστασιακό χρώμα.