Είστε εδώ

WRC

WRC - ράλι Σουηδίας: Ο Λάπι και η μπουλντόζα…

Αφού ο καιρός στην κυριολεξία τους αναστάτωσε, αλλάζοντας όλη τη ροή του αγώνα, και έχοντας αρκετό χρόνο στη διάθεσή τους, πληρώματα και οργανωτές «βρήκαν» τρόπους για να περάσει η ώρα μέχρι να ξανακαθίσουν και πάλι στα bucket. 

H ιδέα ήταν να περάσουν όσο πιο γρήγορα την μπίγα από ένα συγκεκριμένο σημείο που είχε χαραχτεί σε σιδερένια επιφάνεια. 

Ο Εσαπέκα Λάπι, ο εργοστασιακός οδηγός της Ford M-Sport, στη θέση του χειριστή δείχνει να κατέχει το «άθλημα»…  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Πολλοί ιδιοκτήτες κλασικών μοντέλων επιλέγουν να κάνουν τροποποιήσεις στα αυτοκίνητά τους, με πιο συνήθη σκοπό την αύξηση της ισχύος, δραστηριότητα η οποία θα συνεχιστεί παρά τον ερχομό των ηλεκτρικών.

Στη μάχη καταπολέμησης του κορωνοϊού (covid-19) έχουν ριχτεί αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες έχουν αναλάβει την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού, ενώ η Mercedes δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Με τα κρούσματα του κορωνοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν ξεπεράσει τις 100.000, ο κρατικός μηχανισμός χρειάζεται κάθε βοήθεια που μπορεί να είναι διαθέσιμη, με την Toyota να είναι από τις εταιρείες που αποφάσισαν να συνδράμουν, με μία σειρά από ενέργειες.