Είστε εδώ

WRC

WRC - ράλι Σουηδίας: Ο Έβανς νικητής

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Έλφιν Έβανς-Σκοτ Μάρτιν-Toyota YarisWRC είναι οι νικητές του ράλι Σουηδίας, 2ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι. 

Ο αριθμός «2» ήταν το τυχερό νούμερο  για το πλήρωμα από την Ουαλία, καθώς πήραν τη νίκη στον 2ο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, οδηγώντας για 2η φορά το Toyota Yaris WRC, σημειώνοντας τη 2η νίκη στην καριέρα τους, μετά τη νίκη τους στον βρετανικό αγώνα το 2017 με το Ford Fiesta WRC.

Επιπλέον είναι το 5ο μη  Σκανδιναβικό πλήρωμα που κερδίζει το ράλι Σουηδίας. 

Μια νίκη που κατέκτησαν επάξια καθώς ήταν από την αρχή στην κορυφή του αγώνα, χωρίς να απειληθούν από κανέναν άλλον συνδυασμό. 

Μπορεί ο αγώνας λόγω της μη χιονόπτωσης να ήταν ο πιο μικρός σε μήκος στην ιστορία του αγώνα, όμως όλα τα πληρώματα «έτρεξαν» κάτω από τις ίδια συνθήκες. 

Ο Έβανς μάλιστα δεν ρίσκαρε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage (που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 πρώτους) γράφοντας τον 6ο χρόνο, 9.1 δευτ. πίσω από τους Ροβάνπερα-Χαλτούνεν που επίσης με Toyota ΥarisWRC έγραψαν ιστορία καθώς το πρώτο βάθρο στην καριέρα τους, στα μεγάλα σαλόνια του WRC, έρχεται σε συνδυασμό με τον ταχύτερο χρόνο στην power-stage. 

Αυτή η επίδοση κάλυψε τη διαφορά που είχαν από τους Οζιέ-Ινγκρασιά (με το τρίτο Toyota Yaris WRC) πριν από την εκκίνηση της power-stage, αφήνοντάς στους στην 4η θέση. 

Μπορεί οι Οζιέ-Ινγκρασιά να μην μπόρεσαν να διατηρηθούν στην 3η θέση, όμως το ράλι Σουηδίας ήταν ένας τεράστιος θρίαμβος για την Toyota GazooRacing, καθώς τα 4 εργοστασιακά YarisWRC τερμάτισαν στην 1η και 3 θέση, έχοντας στη 2η τους Τάνακ-Γιερβόεγια(Hyundai i20 WRC) στην 4ητους Οζιέ-Ινγκρασιά και στην 9η οιΚατσούτα-Μπάριτ.

Για την ιστορία να σημειώσουμε ότι την 5άδα της power-stage συμπλήρωσαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ(Hyundai i20 WRC), Οζιέ-Ινγκρασιά, Τάνακ-Γιερβόεγια, Λάπι-Φερμ(Ford Fiesta WRC). 

Στη γενική κατάταξη την 10αδα συμπλήρωσαν  οι Λάπι-Φερμ, Νεβίλ-Γκιλσούλ, Μπριν-Ναγκλ(Hyundai i20 WRC, που όμως δεν νομίζουμε ότι αντικατέστησαν επάξια τους Λεμπ-Ελενά…), Σουνίνεν-Λέχτινεν(Ford FiestaWRC), Κατσούτα-Μπάριτ και Χουτούνεν-Λούκα (Hyundai i20 R5), πρώτοι από το στόλο της κατηγορίας των R5. 

Η συνέχεια έχει μακρινό ταξίδι. Μεξικό και ο πρώτος αγώνας επί χωμάτινων Ειδικών Διαδρομών 12-15 Μαρτίου.

Σχετικά άρθρα

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Με τα κρούσματα του κορωνοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν ξεπεράσει τις 100.000, ο κρατικός μηχανισμός χρειάζεται κάθε βοήθεια που μπορεί να είναι διαθέσιμη, με την Toyota να είναι από τις εταιρείες που αποφάσισαν να συνδράμουν, με μία σειρά από ενέργειες.

Η καμπίνα του Volkswagen Atlas Cross Sport (το Atlas με coupe γραμμή οροφής και μικρότερο μήκος) μπορεί να μετατραπεί σε συναυλιακό χώρο με τον οδηγό και τους επιβάτες του να απολαμβάνουν «κρυστάλλινους» ήχους.

Μια ανείπωτη τραγωδία βιώνει η πατρίδα της Ferrari, καθώς η λίστα με τα θύματα του κορωνοϊού στην Ιταλία μοιάζει δυστυχώς ατελείωτη.