Είστε εδώ

WRC

WRC-ράλι Μόντε Κάρλο: Ο Νεβίλ πρώτος τη νύχτα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Με δύο νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές ξεκίνησε το 88ο ράλι Μόντε Κάρλο, 17.47 χλμ. η πρώτη και 25.49 χλμ. η δεύτερη.

Στην πρώτη Ειδική Διαδρομή που ήταν στεγνή οι Οζιέ-Ινγκρασιά ήταν ταχύτεροι των Τάνακ-Γιερβόεγια κατά 1.8 δευτ. και 1.9 των Έβανς-Μπάριτ. Ενώ ακολουθούν Νεβίλ-Γκιλσούλ στα +6.4 δευτ., Ροβάνπερα-Χαλτούνεν +10.2 δευτ. και Λεμπ-Ελενά +10.9 δευτ.

Αρχίζουν όμως τα προβλήματα με τις θερμοκρασίες των Ford Fiesta WRC

Στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή η επιλογή των ελαστικών που έχει κάνει ο Νεβίλ είναι η σωστότερη και να πώς γράφει τον πρώτο χρόνο περνώντας στην κορυφή μπροστά με 19.1 από Οζιέ, 25.1 από Τάνακ, 25.4 από  Έβανς, 51.06 από Λεμπ και 1:07.8 από Λάπι με πολύ υψηλή θερμοκρασία στο μοτέρ του Fiesta WRC.

Στην 2η Ειδική Διαδρομή εγκαταλείπει από σπασμένη μετάδοση ο Σούνινεν στο Fiesta WRC, ενώ ο Γκρίνσμιθ με το τρίτο Fiesta WRC απλώς κινείται με ρυθμούς χελώνας καθώς το μοτέρ έχει χάσει τη δύναμή του.

Tι δήλωσε όμως ο Νεβίλ που προηγείται στη γενική κατάταξη.

«Η πρώτη Ειδική Διαδρομή ήταν ίσως η πιο εύκολη που έκανα ποτέ στο Μόντε Κάρλο. Ήξερα ότι ο χρόνος μου ήταν εντάξει εκεί αλλά η επιλογή των ελαστικών ήταν η σωστή για τη δεύτερη και πιο απαιτητική Ειδική Διαδρομή. Το set-up των αναρτήσεων ήταν στη μαλακή ρύθμιση και αυτό λειτούργησε πολύ θετικά.  Έχω επικεντρωθεί στην ανάγνωση των οδικών συνθηκών και προφανώς αυτό λειτούργησε.»

Ο Οζιέ για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Toyota Yaris WRC και μετά τις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές δήλωσε: «Είχαμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα στην ίσως πιο εύκολη Ειδική Διαδρομή του αγώνα καθώς ήταν στεγνή και το αυτοκίνητο είχε πολύ καλό κράτημα. Η δεύτερη Ειδική Διαδρομή ήταν η μεγάλη πρόκληση με πολύ πιο δύσκολες συνθήκες (πάγος, χιόνι). Οδήγησα επιφυλακτικά, χάνοντας έτσι λίγο χρόνο, αλλά δεν κάναμε λάθη. Ο αγώνας είναι πολύ μεγάλος και σαν ξεκίνημα δεν ήταν άσχημο». 

Ο Τάνακ στην πρώτη εμφάνιση με Hyundai i20 WRC δήλωσε «ήταν δύσκολα. Πληροφορηθήκαμε για τις συνθήκες των Ειδικών Διαδρομών, αλλά ήταν πιο δύσκολα από όσο περίμενα. Το ίδιο ακριβώς θα έκανα με ό,τι αυτοκίνητο και να οδηγούσα, αλλά γενικά αυτός ήταν ο ρυθμός»

Ο Έβανς στον πρώτο του αγώνα με Hyundai i20 WRC δήλωσε με τη σειρά του «Ήταν μια δύσκολη βραδιά με μια πολύ δύσκολη επιλογή ελαστικών. Ξέραμε ότι η πρώτη Ειδική Διαδρομή θα ήταν στεγνή ενώ η δεύτερη αρκετά υγρή, με χιόνι και πάγο κα εξωτερικές θερμοκρασίες κάτω του μηδενός.  Με ένα πακέτο μικτών ελαστικών ήταν πολύ δύσκολο να έχουμε καλή αίσθηση, αλλά ήταν ωραίο που βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου, είδαμε τις αρετές του και μπορούμε να το αξιοποιήσουμε για τις Επόμενες Ειδικές Διαδρομές».

 

Φωτογραφίες: reporter-images

Σχετικά άρθρα

Αθλητής της χρονιάς 2019 ο Λιούις Χάμιλτον σύμφωνα με τα βραβεία Laureus World Sports Awards.  Έξι παγκόσμιοι τίτλοι στη σειρά για τον Βρετανό οδηγό, που φιγουράρει στη δεύτερη θέση πίσω από τον Σουμάχερ με τους επτά τίτλους.

Η φετινή σεζόν ξεκινάει από την πίστα της Βαρκελώνης 19 Φεβρουαρίου, με την πρώτη μέρα των επίσημων δοκιμών.

Για ποιο λόγο η Opel θα μεταφέρει το τιμόνι των παραπάνω μοντέλων της από την αριστερή στη δεξιά πλευρά;

Αν δεις στο χάρτη την Αθήνα και τη Σπάρτη νομίζεις ότι η απόστασή τους είναι μεγάλη, όμως στην πραγματικότητα ο επισκέπτης της λακωνικής πρωτεύουσας θα «γράψει» στο κοντέρ μόλις 2 χλμ. περισσότερα σε σχέση με την Πάτρα, 213 έναντι 211.

Βλέποντας ένα αστέρι να πέφτει συνήθως ευχόμαστε να πραγματοποιηθεί μια επιθυμία μας, όπως για παράδειγμα να γνωρίσουμε από κοντά το νέο Ford Puma.

Η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα επίσημες πληροφορίες σχετικά με το νέο i20, το οποίο είναι προγραμματισμένο να κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.

Δυναμικό «παρών» θα δώσει η Toyota στο επερχόμενο Σαλόνι της Γενεύης (5-15 Μαρτίου), καθώς στην ελβετική πόλη θα πραγματοποιήσει σημαντικές πρεμιέρες μοντέλων της.

Η Racing Point από το 2021 θα αλλάξει όνομα αφού θα γίνει η εργοστασιακή συμμετοχή της Aston Martin στη Formula 1, έτσι, η RP20 θα είναι το τελευταίο μονοθέσιο που ακολουθεί αυτό το μοτίβο στην ονομασία της.

Η Williams παρουσίασε το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνιστεί στη Formula 1 για το πρωτάθλημα του 2020, ελπίζοντας ότι η τελευταία χρονιά πριν από τις μεγάλες αλλαγές του 2021 θα είναι καλύτερη σε σχέση με το 2019 το οποίο αποδείχτηκε καταστροφικό.

Η Kia ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο, με σχεδιαστική έμπνευση από το πρωτότυπο Imagine και αποκλειστικά ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη σερβική εταιρεία Rimac.