Είστε εδώ

WRC

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Μεγάλη νίκη για Νεβίλ-Γκιλσούλ-Hyundai

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Νεβίλ-Γκιολσούλ κερδίζοντας και τις 4 Ειδικές Διαδρομές του τελευταίου σκέλους του ράλι Μόντε Κάρλο, είναι οι μεγάλοι νικητές στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. 

Ήταν η πρώτη νίκη της Hyundai στο Μόντε Κάρλο, η πρώτη των Νεβίλ-Γκιολσούλ και η 13η στην καριέρα τους. 

Η νίκη παίχτηκε μέχρι και την τελευταία Ειδική Διαδρομή, την power stage των 13.36 χλμ. με τις 16 φουρκέτες όπου οι Νεβίλ-Γκιλσούλ σημείωσαν τον πρώτο χρόνο 16 χλστ. ταχύτεροι των Οζιέ-Ινγκρασιά που ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην πρώτη τους εμφάνιση με το Toyota Yaris WRC, «αφήνοντας» στην τρίτη τους Έβανς-Μάρτιν με το άλλο Toyota Yaris WRC(4οςχρόνος στην power-stage) , όπου έκαναν και αυτοί έναν εξαιρετικό αγώνα οδηγώντας για πρώτη φορά Toyota YarisWRC. 

Και η 4η θέση παίχτηκε στο τελευταίο σκέλος με τους Λάπι-Φερμ (Ford FiestaWRC, 5ος χρόνος στην power stage) να εκμεταλλεύονται τη λάθος επιλογή ελαστικών των Λέμπ-Ελενά(Hyundai i20 WRC) αλλά και οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεννα τερματίζουν στην 5η θέση, μπροστά από τους 9 φορές παγκόσμιους πρωταθλητές. 

Oι Σουνίνεν-Λέχτινεν με το άλλο FordFiesta WRC ήταν οι 3οι ταχύτεροι στην power stage και στην 8η θέση της γενικής λόγω της εγκατάλειψης από μετάδοση στην αρχή του αγώνα. 

Οι Καμιλί-Μπουρεσί με Citroen C3 R5 ήταν οι ταχύτεροι με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5, ενώ οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot 208 ανέβηκαν στη ράμπα του τερματισμού στην 40ή θέση, γεμίζοντας ακόμα με περισσότερες εμπειρίες. 

Μετά τον αγώνα του Μόντε Κάρλο η βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής: Νεβίλ30, Οζιέ 22, Εβανς 17, Λάπι 13, Ροβάνπερα 10. 

Φωτογραφία: reporter-images

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.