Είστε εδώ

WRC

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Έγραψε ρεκόρ η Ford M-Sport

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Με το ράλι Μόντε Κάρλο και την 4η θέση των Λάπι-Φερμ με το Ford Fiesta WRC, η M-Sport συμπλήρωσε 250 αγώνες στο WRC, στη σειρά, στη βαθμολογική ζώνη.

Ένα ρεκόρ που ξεκίνησε πριν από 18 χρόνια, στο ράλι Μόντε Κάρλο του 2002, όταν οι Κάρλος Σάινθ-Λoύις Μόγια και Κόλιν ΜακΡέι-Νίκι Γκριστ τερμάτισαν στον αγώνα στην 3η και 4η θέση.

Από τότε και συμπεριλαμβανομένου του ράλι Μόντε Κάρλο του 2020, τα Ford της M-Sport τερμάτιζαν σε όλους τους αγώνες εντός της βαθμολογικής ζώνης.

Αυτό μεταφράζεται σε 50 νίκες, 185 βάθρα, δύο παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών, δύο παγκόσμια πρωταθλήματα συνοδηγών και τρία παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευαστών.

Για τη Ford M-Sport έχουν οδηγήσει μεγάλα ονόματα του σπορ, εκτός από τους προαναφερθέντες Σάινθ και ΜακΡέι, πίσω από το τιμόνι των αυτοκινήτων από το στάβλο της M-Sport έχουν καθίσει Μάρκους Γκρόνχολμ, Μάρκο Μάρτιν, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, Μίκο Χίρβονεν, Φρανσουά Ντιβάλ, Οτ Τάνακ, Ματς Όστμπεργκ, Γιάνε Τουοχίνο, Πέτερ Σόλμπεργκ, Έλφιν Έβανς, Έρικ Καμιλί, Σεμπάστιαν Οζιέ, οδηγοί που έχουν βαλει την υπογραφή τους σε αυτό το ρεκόρ της M-Sport.

Το 2020 τα λευκά Ford Fiesta WRC θα τα οδηγήσουν στους αγώνες του WRC, οι Λάπι-Φερμ, Σουνίνεν-Λέχτινεν, Γκρίνσμιθ-Έντμονσον.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.