Είστε εδώ

WRC

WRC, ράλι Μεξικού: ο ρέκορντμαν Οζιέ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Γάλλοι Σεμπαστιάν Οζιέ-Ζουλιέν Ινγκρασιά σημείωσαν στο τιμόνι του Toyota Yaris WRC, την 6η νίκη τους στο Μεξικό.

Με τη νίκη τους αυτή ισοφάρισαν τις νίκες ενός άλλου γαλλικού πληρώματος, αυτό των Λεμπ-Ελενά.

Οι Λεμπ-Ελενά κατέκτησαν τις νίκες (2006-2007-2008-2010-2011-2012) οδηγώντας αποκλειστικά αυτοκίνητα της Citroen, ενώ οι Οζιέ-Ινγκρασιά με τρία διαφορετικά αυτοκίνητα.

Με Volkswagen Golf WRC τρεις διαδοχικές χρονιές 2013-2014-2015, το 2018 με Ford Fiesta WRC, το 2019 με Citroen C3 WRT και το 2020 με Toyota Yaris WRC, που με τη νίκη τους αυτή πέρασαν και στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, βάζοντας πλώρη και για τον 7ο παγκόσμιο τίτλο τους, αν και το πρωτάθλημα έχει πολύ και μακρύ δρόμο ακόμα.

Σχετικά άρθρα

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Με τα κρούσματα του κορωνοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν ξεπεράσει τις 100.000, ο κρατικός μηχανισμός χρειάζεται κάθε βοήθεια που μπορεί να είναι διαθέσιμη, με την Toyota να είναι από τις εταιρείες που αποφάσισαν να συνδράμουν, με μία σειρά από ενέργειες.

Η καμπίνα του Volkswagen Atlas Cross Sport (το Atlas με coupe γραμμή οροφής και μικρότερο μήκος) μπορεί να μετατραπεί σε συναυλιακό χώρο με τον οδηγό και τους επιβάτες του να απολαμβάνουν «κρυστάλλινους» ήχους.

Μια ανείπωτη τραγωδία βιώνει η πατρίδα της Ferrari, καθώς η λίστα με τα θύματα του κορωνοϊού στην Ιταλία μοιάζει δυστυχώς ατελείωτη.