Είστε εδώ

WRC

WRC, ράλι Μεξικού, 1o σκέλος: Ο Οζιέ δείχνει τον δρόμο

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Για πρώτη φορά με το Toyota Yaris WRC, οι 6 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές ράλι Οζιέ-Ινγκρασιά προηγούνται στη γενική κατάταξη. Το Γαλλικό πλήρωμα με το ιαπωνικό αυτοκίνητο, θυμίζοντας κάτι από το παρελθόν, οδηγούν τον αγώνα στο Μεξικό στο τέλος του πρώτου σκέλους κατά 13.2 δευτ. των εκπληκτικών Σουνίνεν-Λέχτινεν με το Ford Fiesta WRC. 

Στα 33.2 δευτ. στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Έβανς-Μάρτιν με το άλλο Toyota Yaris WRC, 2/10 μόλις διαφορά από τους παγκόσμιους πρωταθλητές του 2019 Τάνακ-Γιερβόεγια(Hyundai i20 WRC) οι οποίοι στη 4η Ειδική Διαδρομή από έξοδο χτύπησαν σε ένα μεγάλο βράχο με αποτέλεσμα να σπάσει μέρος της πίσω ανάρτησης. Το πλήρωμα επισκεύασε τη ζημιά με όσα ανταλλακτικά είχε μαζί του, αλλά ο χρόνος που χάθηκε ήταν σημαντικός. 

Για τη Hyundai o αγώνας δεν έχει κυλήσει καλά. Οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο στην αρχή του αγώνα έχασαν περί τα 5 λεπτά από πρόβλημα στο σύστημα ψύξης που τους οδηγήσε σε εγκατάλειψη στην 7η Ειδική Διαδρομή, ενώ οι Νεβίλ-Γκιλσούλ εγκατέλειψαν και αυτοί από μηχανική βλάβη στην 9η Ειδική Διαδρομή (συνολικά 12 Ειδικές Διαδρομέςτο 1ο σκέλος) ενώ βρισκόντουσαν στην 3η θέση της γενικής κατάταξης. Στα μέσα της Ειδικής Διαδρομή το πλήρωνα προσπάθησε να επιδιορθώσει τη βλάβη στο μοτέρ μήπως και μπορέσουν να το οδηγήσουν μέχρι το service park, αλλά μάταιος ο κόπος. 

Eαν το πρόβλημα λυθεί το πλήρωμα από το Βέλγιο θα εκκινήσει στο 2ο σκέλος υπό καθεστώς “rally2” που σημαίνει ποινή 5 λεπτών για κάθε Ειδική Διαδρομή που δεν έχει «τρέξει».  

Την πρώτη 6άδα συμπληρώνουν οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν (Toyota Yaris WRC) 35.7 από την κορυφή και στο 1:16.8 οι Γκρινσμιθ-Έντμοντσον (Ford Fiesta R5) με τους Τίντεμαν-Μπαρθ με το Skoda Fabia R5 να βρίσκονται στην 7η θέση και προηγούνται στο στόλο με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 

Άτυχοι οι Λάπι-Φερμ που είδαν το Ford Fiesta WRC να καταστρέφεται ολοσχερώς από φωτιά. Aπό μοτέρ στο Volkswagen Polo R5 εγκατέλειψε ο Όλιβερ Σόλμπεργκ, γιός του Πέτερ. 

Από τις 12 Ειδικές Διαδρομές, μια ακυρώθηκε η 8η λόγω της φωτιάς στο Fiesta WRC του Λάπι, οι Νεβίλ-Γκιλσούλ, Οζιέ-Ινγκρασιά, Τάνακ-Γιερβόεγια ήταν ταχύτεροι σε 3, και σε μια οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο και Ροβάνπερα-Χαλτούνεν. 

Από μοτέρ εγκατέλειψαν στο Ford Escort WRC και οι Μπλοκ-Τσελσομίνο 133.74 χλμ. περιμένουν τα 27 πληρώματα στο 2ο σκέλος που συνεχίζουν τον αγώνα.  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Πολλοί ιδιοκτήτες κλασικών μοντέλων επιλέγουν να κάνουν τροποποιήσεις στα αυτοκίνητά τους, με πιο συνήθη σκοπό την αύξηση της ισχύος, δραστηριότητα η οποία θα συνεχιστεί παρά τον ερχομό των ηλεκτρικών.

Στη μάχη καταπολέμησης του κορωνοϊού (covid-19) έχουν ριχτεί αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες έχουν αναλάβει την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού, ενώ η Mercedes δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Με τα κρούσματα του κορωνοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν ξεπεράσει τις 100.000, ο κρατικός μηχανισμός χρειάζεται κάθε βοήθεια που μπορεί να είναι διαθέσιμη, με την Toyota να είναι από τις εταιρείες που αποφάσισαν να συνδράμουν, με μία σειρά από ενέργειες.