Είστε εδώ

WRC

WRC: Μάχη ψήφων, Λεμπ vs Μπερνς

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Συνεχίζεται η ψηφοφορία για τον καλύτερο οδηγό του WRC από τότε που καθιερώθηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Στη δεύτερη ψηφοφορία έχουμε να ψηφίσουμε μεταξύ του ρέκορντμαν του θεσμού Σεμπαστιάν Λεμπ και του αδικοχαμένου Ρίτσαρντ Μπερνς. 

Ο Μπερνς έφυγε για το μεγάλο ταξίδι τον Νοέμβριο του 2005 σε ηλικία 34 ετών, ύστερα από μια σειρά χειρουργικών επεμβάσεων καθώς διαγνώσθηκε, το 2004, όγκος στον εγκέφαλο που όπως διαπιστώθηκε ήταν κακοήθης. 

Ο Μπερνς μια χρονιά πριν διαγνωσθεί η ασθένεια του, είχε πολλές εξόδους με το εργοστασιακό Peugeot 205 WRC, σε σημεία που δεν δικαιολογείτο.

Όμως η ασθένεια είχε αρχίσει να επηρεάζει τον Βρετανό…

Το ότι διαγνώσθηκε η ασθένειά του οφείλεται στον Μάρκο Μάρτιν, εργοστασιακό οδηγό τότε της Ford M-Sport. 

O Mπερνς παρέλαβε τον φίλο του Μάρκο Μάρτιν από το αεροδρόμιο στην Αγγλία οδηγώντας την προσωπική του 911, όταν ξαφνικά έπαθε συσκότιση με τον Μάρτιν να πιάνει το τιμόνι και να σώζει την όλη κατάσταση. 

Μετά από αυτό το γεγονός, οι μέρες άρχισαν να μετρούν αντίστροφα για τον ψηλό βρετανό που υπήρξε εργοστασιακός οδηγός των ομάδων Mitsubishi, Subaru, Peugeot και με συνοδηγό πάντα τον Ρόμπερτ Ρηντ, ο οποίος μετά το τέλος του Μπερνς, κρέμασε φόρμα και κράνος.

Για τον Λεμπ, τι να γράψουμε, πέρα ότι κατέχει όλα τα ρεκόρ, που αφού δεν μπόρεσε να τα καταρρίψει ο Οζιέ, μάλλον δύσκολα θα καταρριφθούν, αν και τα ρεκόρ είναι για να καταρρίπτονται…

Στη φωτογραφία αναγράφονται όλα τα στατιστικά στοιχεία των δύο…

Ψηφίστε λοιπόν στη σελίδα του WRC… 

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.