Είστε εδώ

WRC

Ράλι Τουρκίας : Νικητές Oζιέ-Ινγκρασιά-Citroen

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά με Citroen C3 WRC είναι οι νικητές του πιο σκληρού αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Τουρκίας.

Μια νίκη που λαμβάνει χαρακτήρα θριάμβου καθώς στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Λάπι-Φερμ με το άλλο Citroen C3 WRC, κάτι που είχε να συμβεί για τη γαλλική ομάδα από το ράλι Αργεντινής το 2015.

Στον αγώνα οι προβλέψεις έδιναν τους Τάνακ-Γιερβόεγια νικητές με το Toyota Yaris WRC, με αουτσάιντερ τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC, όμως ο «ξενοδόχος» είχε άλλη άποψη. 

Οι 6 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές απέδειξαν ότι μόνο τυχαία δεν έχουν κατακτήσει τους τίτλους, προβάλλαν το ανάστημά τους, οδήγησαν αλάνθαστα στις πέτρες και στους βράχους του ράλι Τουρκίας, το γαλλικό αυτοκίνητο «δούλεψε» σαν ραπτομηχανή και  Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC από το πρώτο σκαλί του βάθρου γεύτηκαν την τόσο γλυκιά γεύση της σαμπάνιας. 

Μια νίκη που ήρθε την πλέον κατάλληλη στιγμή για τον Οζιέ και την ομάδα του, καθώς υπολείπονται άλλοι τρείς αγώνες και η υπόθεση τίτλου είναι ακόμα «ανοικτή» μετά το αποτέλεσμα της Τουρκίας.   

Τρίτοι οι Μίκελσεν-Γιέγκερ με το Hyundai i20 WRC, με 4ους τους Σουνίνεν-Λέχτινε (Ford Fiesta WRC) και 5ους τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το άλλο Hyundai i20 WRC. 

 Ακολουθούν Λάτβαλα-Άντιλα (Toyota Υaris WRC), Μικ-Μάρσαλ (Toyota Υaris WRC) και στην 8η θέση οι Νεβίλ-Γκιλσούλ(Hyundai i20 WRC). 

Eκτός βαθμολογικής ζώνης οι Τάνακ-Γιερβόεγια που ήταν οι ταχύτεροι στην power stage, με 2ο τον Νεβίλ, 3ο τον Οζιέ, 4ο τον Λάτβαλα και 5ο τον Σουνίνεν, τη στιγμή που ο Λάπι είχε κλαταρισμένο ελαστικό και απλώς οδηγούσε για να φτάσει στο τέλος της Ειδικής Διαδρομής. 

Ετσι η βαθμολογία μετά το ράλι Τουρκίας διαμορφώθηκε ως εξής:

Τάνακ 210, Οζιέ 193, Νεβίλ 180, Μίκελσεν 94, Μικ 86. 

Στο αντίστοιχο των κατασκευαστών:

Hyundai 314, Toyota 295, Citroen 259, Ford M-Sport 184. 

Νέο ραντεβού στις γλιστερές Ειδικές Διαδρομές του ράλι Ουαλίας 3-6 Οκτωβρίου για τον 12ο γύρο του θεσμού.     

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ο Τζίτζι Βιλορέζι πριν από 80 χρόνια (1940) οδηγώντας τη Maserati Tipo 4CL κατακτούσε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη νίκη (τέταρτη στη σειρά για τη Maserati)  στον πιο παλιό αγώνα της Ιταλίας, το Τarga Florio στους δρόμους της Σικελίας.

Στην τελική ευθεία για το πράσινο φως βρίσκονται οι αγώνες στη χώρα μας υπό την νέα ΟΜΑΕ.

Τι αλλάζει και τι ισχύει από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου σε ο,τι αφορά τις άδειες διεξαγωγής αγώνων σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση της ΓΓΑ.    

Η πανδημία φρέναρε και ακύρωσε τους όποιους προγραμματισμούς για αποδράσεις εκτός συνόρων.

Η ζωή όμως επιστρέφει σιγά-σιγά στην κανονικότητα.

Το 1964 στους κινηματογράφους προβάλλονταν η ταινία “Goldfinger” με πρωταγωνιστή τον Σον Κόνερι.

Αναλυτικά η νέα ανακοίνωση του ΣΟΑΑ για τους αγώνες στη χώρα μας: 

Ένστολη καριέρα κάνει πλέον το Skoda Kodiaq, καθώς πέρασε τις «εξετάσεις» και μπήκε σε σώμα ασφαλείας.

Σύμφωνα λοιπόν με την τσέχικη εταιρεία συνολικά το 30 Kodiaq υπηρετούν πλέον στην Πυροσβεστική και Διασωστική Υπηρεσία του Δυτικού Σάσσεξ στη Βρετανία.

Η κατακόκκινη Ferrari SF71H με τον αριθμό 7 κοσμεί πλέον την ιδιωτική συλλογή του Κίμι Ραϊκόνεν. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει την αναθεώρηση προϋπάρχουσας αεροπορικής οδηγίας (notam) με την οποία επιτρέπονται οι αφίξεις/αναχωρήσεις όλων των διεθνών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΔΑΑ),  προσθέτοντας και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»

Εδώ και πολύ καιρό ακούγεται έντονα ότι το πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2020 θα ξεκινήσει από την Αυστρία, όπου θα πραγματοποιηθούν δύο αγώνες στην πίστα του Σπίλμπεργκ.