Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σουηδίας : Στους πάγους και στα χιόνια

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο δεύτερος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι διεξάγεται μεταξύ 14-17 Φεβρουαρίου στη Σουηδία, και είναι ο μοναδικός αγώνας του πρωταθλήματος που τα πληρώματα οδηγούν σε χιονισμένες και παγωμένες Ειδικές Διαδρομές.

Είναι ένας εντελώς διαφορετικός αγώνας από τους υπόλοιπους του πρωταθλήματος. Μάλιστα το κάστρο των Σκανδιναβών από το 1950 που διοργανώθηκε για πρώτη φορά το ράλι Σουηδίας, «έπεσε» από μη Σκανδιναβό πλήρωμα το 2004 με τους Γάλλους Λεμπ-Ελενά με CitroenXsaraWRC. Οι Σκανδιναβοί κυριάρχησαν και μέχρι το 2013 όπου τη νίκη πήρε ένα άλλο γαλλικό πλήρωμα, οι Οζιέ-Ινγκρασιά με VWPoloWRC.

Το 2018 νικητές ήταν οι Βέλγοι Νεβίλ-Γκιλσούλ με Hyundaii20 WRC. O φετινός αγώνας αποτελείται από 19 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 316.80 χλμ. Να σημειωθεί ότι στον αγώνα τα πληρώματα χρησιμοποιούν ειδικά ελαστικά με «καρφιά».

Στο κάθε ελαστικό έχουν τοποθετηθεί 384 «καρφιά»-7 χλστ. από το πέλμα του ελαστικού- δηλαδή 1.536 καρφιά και στις τέσσερα ελαστικά.

Ας παρακολουθήσουμε λοιπόν το πρόγραμμα από το videoπου ετοίμασε η νικήτρια ομάδα της περασμένης χρονιάς, η Hyundai Motorsport με τουςΝεβιλ-Γκιλσούλ στα bucketτου Hyundai i20 WRC.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.