Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας : Μεγάλες ανατροπές στο φινάλε

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το έχουμε επισημάνει εκατοντάδες φορές, θα το επισημάνουμε άλλη μία. Στους αγώνες τίποτα δεν είναι δεδομένο καθώς όλα τελειώνουν με φόντο την καρό σημαία. 
Και εκεί που οι Τάνακ-Γιεεβόεγια «ταξίδευαν» στην πρώτη θέση με διαφορά 26.7 από τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο το υδραυλικό τιμόνι στο Toyota Yaris WRC παρουσιάζει πρόβλημα και κολλάει σε μια φουρκέτα.
Ο χρόνος όμως τρέχει και το πλήρωμα χάνει πάνω από δυο λεπτά και την πρώτη θέση.
Χάνουν τέσσερις θέσεις και τερματίζουν στην 5η θέση.Σοκ για το πλήρωμα του Toyota Yaris WRC που για έναν ακόμα αγώνα  ήταν πρωταγωνιστές.
Έτσι οι πολύ σταθεροί καθ’όλη τη διαρκείας του αγώνα Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το Hyundai i20 WRC κερδίζουν τον αγώνα με δεύτερους τους Σουνίνεν-Λέχτινεν στην πρώτη τους κοινή εμφάνιση με το Ford Fiesta WRC.
Η τρίτη θέση στο βάθρο παίχτηκε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή , την power stage.
Ταχύτεροι οι Μίκελσεν-Γιέγκερ με το άλλο Hyundai i20 WRC, που για 9/10 «κλέβουν» την τρίτη θέση από τους Έβανς -Μπάριτ με Ford Fiesta WRC.
Αναμφίβολα πολύ καλό αποτέλεσμα για τη Hyundai Motorsport που κάνει το 1-3 στον αγώνα της Ιταλίας, αλλά  δεν μπορούν να διαχειριστούν την 6η θέση των Νεβίλ-Γκιλσούλ με το τρίτο Hyundai i20 WRC.
Να «ρίξουν» τον Μίκελσεν πίσω από τον Νεβίλ; αλλά θα κερδίσει θέση ο Τάνακ. 
Έτσι γιορτάζουν τη νίκη του Σόρδο , αλλά ταυτόχρονα σαστισμένοι που δεν μπόρεσαν να βοηθήσουν τον Νεβίλ, που παρ’ολιγο να χάσει και την 6η θέση καθώς το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να ξεκινήσει μετά τη διαδικασία του βάθρου , καθώς έπρεπε να οδηγηθεί στο park ferme.
Τη 10αδα την συμπληρώνουν Λάπι-Φερμ (Citroen C3 WEC) , 
Μικ-Μάρσαλ (Toyota Yaris WRC) και οι δυο πρώτοι της WRC2 pro Ροβάνπερα-Χαλτούνεν και Κοπέτσκι -Ντρέσλερ με τα  Skoda Fabia R5 eco
Η βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής
1.Tάνακ: 150 2.Oζιέ: 146 3.Νεβιλ :143 4.Eβανς: 78 5.Σουνίνεν 62
Ο θίασος του WRC πηγαίνει «διακοπές» και επιστρέφει τον Αύγουστο με το ράλι Φινλανδίας.

Σχετικά άρθρα

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.

Renault Fuego Turbo

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.