Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας -2ο σκέλος : Η καταιγίδα Τάνακ οδηγεί τον αγώνα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Με ρεσιτάλ οδήγησης οι Τάνακ-Γιερβόεγια, κερδίζοντας και τις 6 Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους στο ράλι ράλι Σαρδηνιας, πέρασαν με το Toyota Yaris  WRC στην πρώτη θέση αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το Hyundai i20 WRC με διαφορά 25,9 δευτ.με τρίτους την έκπληξη του ιταλικού αγώνα τους Σουνίνεν-Λέχτινεν μα Ford Fiesta WRC στο + 42,9 από την κορυφή.
Θεωρητικά αυτό θα είναι και το χρώμα του βάθρου καθώς το 3ο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 4 Ειδικές 41.9 χλμ.
Μεταξύ των τριών υπάρχει διαφορά ασφαλείας αν και στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι να εμφανιστεί η καρό σημαία. 
Μετά τους τρεις πρωτους ακολουθουν αλλά με διαφορές που δύσκολα θα καλυφθούν οι Έβαν -Μπάριτ (Ford Fiesta WRC) 
Μίκελσεν -Γιέγκερ ((Hyundai I 20 WRC)  , Νεβίλ -Γκιλσούλ ( Hyundai i20 WRC) . Εδώ παρουσιάζει ενδιαφέρον καθώς ο Μίκελσεν είναι μπροστά από τον Νεβίλ ένα περίπου λεπτό. Θα δοθούν άραγε οδηγίες να «κόψει» για να περάσει ο Βέλγος που δεν έχει βρει τη χρυσή τομή σε αυτόν τον αγώνα; 
Στην επόμενη θέση οι Λάπι -Φερμ (Citroen C3 WRC) , Μικ-Μάρσαλ (Toyota Yaris WRC) έχοντας αντιμετωπίσει διαφορά προβλήματα, Χανίνεν-Τουομίνεν (Toyota Yaris WRC) , Λάτβαλα -Άντιλα (Toyota Yaris WRC) ενώ οι Οζιέ-Ινγκρασιά ( Citroen C3 WRC)   έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση ( δεύτερη σπασμένη ανάρτηση σε αυτόν τον αγώνα για το γαλλικό πλήρωμα ) .
Καθώς βρίσκονται μακριά από τη βαθμολογόυμενη ζώνη ο στόχος πλέον του γαλλικού πληρώματος είναι οι 5 βαθμοί στην power stage.
Στο WRC 2 pro οι Ροβάνπερα και Κοπέτσκι μα τα καινόυργια Skoda Fabia R5 evo βρίσκονται πολύ μπροστά από τους Οστμπεργκ-Άντερσεν με το Citroen C3 R5.
Έτσι εξελίχθηκε το 2ο και μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Σουηδίας.
Την Κυριακή 16 Ιουνίου το 3ο και τελευταίο σκέλος του ιταλικού αγώνα.

Σχετικά άρθρα

BMW iNEXT

Καθώς διεισδύουμε σταδιακά στα ενδότερα της επερχόμενη BMW iNEXT, βλέπουμε ότι ο εσωτερικός της σχεδιασμός μας επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.