Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας -2ο σκέλος : Η καταιγίδα Τάνακ οδηγεί τον αγώνα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Με ρεσιτάλ οδήγησης οι Τάνακ-Γιερβόεγια, κερδίζοντας και τις 6 Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους στο ράλι ράλι Σαρδηνιας, πέρασαν με το Toyota Yaris  WRC στην πρώτη θέση αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το Hyundai i20 WRC με διαφορά 25,9 δευτ.με τρίτους την έκπληξη του ιταλικού αγώνα τους Σουνίνεν-Λέχτινεν μα Ford Fiesta WRC στο + 42,9 από την κορυφή.
Θεωρητικά αυτό θα είναι και το χρώμα του βάθρου καθώς το 3ο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 4 Ειδικές 41.9 χλμ.
Μεταξύ των τριών υπάρχει διαφορά ασφαλείας αν και στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι να εμφανιστεί η καρό σημαία. 
Μετά τους τρεις πρωτους ακολουθουν αλλά με διαφορές που δύσκολα θα καλυφθούν οι Έβαν -Μπάριτ (Ford Fiesta WRC) 
Μίκελσεν -Γιέγκερ ((Hyundai I 20 WRC)  , Νεβίλ -Γκιλσούλ ( Hyundai i20 WRC) . Εδώ παρουσιάζει ενδιαφέρον καθώς ο Μίκελσεν είναι μπροστά από τον Νεβίλ ένα περίπου λεπτό. Θα δοθούν άραγε οδηγίες να «κόψει» για να περάσει ο Βέλγος που δεν έχει βρει τη χρυσή τομή σε αυτόν τον αγώνα; 
Στην επόμενη θέση οι Λάπι -Φερμ (Citroen C3 WRC) , Μικ-Μάρσαλ (Toyota Yaris WRC) έχοντας αντιμετωπίσει διαφορά προβλήματα, Χανίνεν-Τουομίνεν (Toyota Yaris WRC) , Λάτβαλα -Άντιλα (Toyota Yaris WRC) ενώ οι Οζιέ-Ινγκρασιά ( Citroen C3 WRC)   έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση ( δεύτερη σπασμένη ανάρτηση σε αυτόν τον αγώνα για το γαλλικό πλήρωμα ) .
Καθώς βρίσκονται μακριά από τη βαθμολογόυμενη ζώνη ο στόχος πλέον του γαλλικού πληρώματος είναι οι 5 βαθμοί στην power stage.
Στο WRC 2 pro οι Ροβάνπερα και Κοπέτσκι μα τα καινόυργια Skoda Fabia R5 evo βρίσκονται πολύ μπροστά από τους Οστμπεργκ-Άντερσεν με το Citroen C3 R5.
Έτσι εξελίχθηκε το 2ο και μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Σουηδίας.
Την Κυριακή 16 Ιουνίου το 3ο και τελευταίο σκέλος του ιταλικού αγώνα.

Σχετικά άρθρα

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.

Suzuki Ignis 1.2 FWD

Βρεθήκαμε για ακόμα μία φορά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis, ενός από τα πιο μικρά crossover της αγοράς, το οποίο μάλιστα διατίθεται σε έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Bugatti

Η Bugatti βρίσκεται σε μία περίοδο όπου κάθε μερικούς μήνες, παρουσιάζει κάτι νέο, με το οποίο συναρπάζει τους φίλους της αυτοκίνησης, άλλοτε με την πολυτέλεια και τη μοναδικότητα των δημιουργιών της και άλλοτε με την ταχύτητά τους.

Mercedes

Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφήνουν ελεύθερους τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κάποιο πρωτότυπο, τότε εκείνοι δείχνουν το πόσο καινοτόμες, ιδιαίτερες αλλά και όμορφες ιδέες έχουν.

Volkswagen Beetle

Μπορεί η Volkswagen να τερμάτισε την παραγωγή του εμβληματικού Beetle, ωστόσο το αειθαλές σχήμα του παραμένει αντικείμενο λατρείας ακόμα και στο χώρο της υψηλής ραπτικής.

Land Rover

H πλήρης ανακατασκευή του συγκεκριμένου Land Rover είχε ιστορική αλλά και συναισθηματική αξία για τη βρετανική εταιρεία, καθώς πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε.

Ferrari

Η Ferrari αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρεται να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της και κατά συνέπεια να βελτιώσει τους πίνακες των πωλήσεων που καταγράφει, προκειμένου να συνεχίσουν τα μοντέλα της να είναι το ίδιο επιθυμητά και στο μέλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Οι Κρητικοί Αναπολιωτάκης-Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 είναι οι νικητές του ράλι ΔΕΘ, αγώνας που προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου, καθώς και στο αντίστοιχο κύπελλο ασφάλτου ράλι Βορείου Ελλάδας.