Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας -1ο σκέλος : Ο Σόρδο οδηγεί τον αγώνα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Σενάριο από δραματική ταινία ήταν το 1ο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας όπου η μια ανατροπή ακολούθησε την άλλη και μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό οι Σόρδο -Ντελ Μπάριο οδηγούν την κατάταξη στο ράλι Σαρδηνίας.
Το πρώτο πλήρωμα που γεύτηκε την εγκατάλειψη ήταν οι Οζιέ-Ινγκρασια όταν σε μια αριστερή στροφή το Citroen C3 WRC χτύπησε στο ανάχωμα με αποτέλεσμα να σπάσει η ανάρτηση και το πλήρωμα να μην μπορεί να συνεχίσει.Αυτο συνέβει στην 5η Ειδική Διαδρομή,  με τους Λάτβαλα - Άντιλα να οδηγούν με το Toyota Yaris WRC την κούρσα.
Αλλά το πλήρωμα από τη Φινλανδία έχει τη στιγμή του και δυο ανατροπές τους θέτουν εκτός.
Ακολουθεί η 7η Ειδική Διαδρομή όπου διακόπτεται ο αγώνας για να παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες σε θεατή και ακολουθεί ένα μπάχαλο για τους χρόνους που θα δοθούν.
Μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το Hyundai i20 WRC φιγουράρουν στην πρώτη θέση  με τον Σουνίνεν έχοντας για πρώτη φορά συνοδηγό τον Κάρλ Λιντστρομ στο Ford Fiesta WRC. Η διαφορά βρίσκεται στα 10.8 με τρίτους τους Τάνακ-Γιερβόεγια  με Toyota Yaris WRC στα 11.2.
Ακολουθουν Μίκελσεν-Γιέγκερ με Hyundai i20 WRC με+ 20.2 δευτ., Έβανς -Μπάριο με Ford Fiesta WRC στα +20.3 δευτ. οι Μικ-Μάρσαλ με Toyota Yaris WRC στα +29.57, Νεβίλ-Γκιλσούλ με Hyundai i20 WRC στα  +57.7 δευτ..και Λάπι-Φερμ με Citroen C3 WRC στο +1:03.5
Όμως ο αγώνας είναι πολύ μακρύς καθώς το σκέλος του Σαββάτου είναι το μεγαλύτερο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Άνδρος

Η ομάδα της Αegean rebreathe σε συνεργασία με το scubAndros του Hotel Perrakis βούτηξαν στο λιμάνι της Άνδρου, το Γαύριο, για να καθαρίσουν το βυθό από τα διάφορα αντικείμενα.

Οι δύτες πέρασαν πολλές ώρες στη θάλασσα μαζεύοντας τα ριγμένα αντικείμενα.

BMW iNEXT

Καθώς διεισδύουμε σταδιακά στα ενδότερα της επερχόμενη BMW iNEXT, βλέπουμε ότι ο εσωτερικός της σχεδιασμός μας επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.