Είστε εδώ

WRC

Ράλι Ουαλίας-2ο σκέλος : Ο Τάνακ εξακολουθεί να προηγείται

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το 2ο σκέλος του ράλι Ουαλίας ήταν και το μεγαλύτερο του αγώνα, το οποίο έφερε ανακατατάξεις στις τρείς πρώτες θέσεις. 

Ο Τάνακ διατήρησε την θέση στην κορυφή, αλλά ο Νεβίλ πέρασε δεύτερος 11 δευτ. διαφορά από τον Εσθονό με τον Οζιέτρίτο στα +17.3 από την κορυφή με τον Γάλλο οδηγό να δηλώνει ότι «οδηγεί πάνω από το όριο».

Ενώ τους τρείς πρώτους «παρακολουθεί» και ο Μικ στα +26.5, με τον Μίκελσεν να βρίσκεται στα + 46.9 και τον Εβανς +51.4

Αυτή η 6άδα έχει διαφορά 1 λεπτού, από εκεί και κάτω οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες που πολύ δύσκολα θα παίξουν κάποιο ρόλο καθώς ο Σούνινεν είναι 7ος + 3:07.9

Κατά τα άλλα στο «φιλμ» του αγώνα,  ο Μπριν είχε ανατροπή στη 12η Ειδική Διαδρομή, ο Γκρινσμιθ διάλυσε την πίσω δεξιά ανάρτηση στο Fiesta R5, η Αστυνομία ενημέρωσε ότι σε Ειδικές Διαδρομές τα πάρκιν είχαν γεμίσει και έπρεπε να ακολουθήσουν τις εντολές για να παρκάρουν, ο Κοπέτσκι σταμάτησε στην 12η Ειδική Διαδρομή για αλλαγή ελαστικού, ο Όλιβερ Σόλμπεργκεγκατέλειψε από έξοδο, στην 15η ο Κοπέτσκι είχε ανατροπή.

Το 3ο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 5 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 38.42 χλμ. με την power stage που δίνει βαθμούς επιπλέον στους 5 ταχύτερους να έχει μήκος 6.43 χλμ. 

Για να δούμε τις εξελίξεις θα υπάρχουν σε αυτές τις Ειδικές Διαδρομές που λόγω καιρού εξακολουθούν να είναι γλιστερές.

Σχετικά άρθρα

H κορυφαία έκδοση R της Volkswagen επεκτείνεται στη γκάμα των SUV της, καθώς μετά το T-Roc των 300 ίππων, εφαρμόζεται και στη ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας, το Touareg.

Σε όλο τον κόσμο γίνονται συνέχεια καμπάνιες οι οποίες μας ενημερώνουν ώστε όταν χιονίζει να κρατάμε μεγαλύτερες αποστάσεις από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα και να μειώνουμε την ταχύτητα κίνησης, όμως ο οδηγός της SLK που θα δείτε παρακάτω μάλλον δε δίνει σημασία σε τέτοιες “λεπτομέρειες”.

Στους σκορπιούς δεν αρέσουν τα ταξίδια, καθώς ζουν στον ίδιο τόπο μέχρι να πεθάνουν.

Η Ferrari διαχρονικά χρησιμοποιεί team orders για να ελέγξει τις μάχες των οδηγών της μέσα στην πίστα, κάτι το οποίο πρόκειται να κάνει και φέτος, παρά το γεγονός ότι ο Μπινότο αρχικά είχε κάνει άλλες δηλώσεις.

Για τους επαγγελματίες οδηγούς που θέλουν να αποπνέει το όχημα της εργασίας τους μια σπορ αύρα, μερίμνησε η Renault.

Δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών θέλουν τη Volkswagen να εξετάζει την πιθανότητα δημιουργίας κάποιου sports car, το οποίο θα διατίθεται αποκλειστικά με ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

Όπως αναμενόταν η γκάμα της DS Automobiles απέκτησε τρίτο μέλος, τη νέα ναυαρχίδα DS 9, η οποία πλαισιώνει πλέον τα δυο SUV, DS 3 Crossback και DS 7 Crossback.

Στην αφρικανική χώρα θέλησαν να δημιουργήσουν ένα pick-up το οποίο θα ήταν πολύ ισχυρότερο από τον μέσο όρο, οπότε σκέφτηκαν ότι θα ήταν καλύτερα να μη βελτιώσουν τον υπάρχοντα κινητήρα, αλλά να τοποθετήσουν έναν άλλο.

Την επόμενη γενιά των πρωταθλητών ράλι σκέπτεται η FIA και σε συνεργασία με τις 144 Ομοσπονδίες-μέλη που βρίσκονται υπο την ομπρέλα της FIA, ανακοίνωσε το πρόγραμμα “rally star”  

Το εννιαθέσιο Mercedes Vito Tourer απέκτησε νέα έκδοση, η οποία ονομάζεται Dark Edition και βασίζεται στη Vito Tourer PRO 110 CDI Extra Long. Σε αυτή ξεχωρίζει το χρώμα OBSIDIAN Black που είναι η μοναδική επιλογή και ο πλούσιος εξοπλισμός.