Στον πιο ιδιαίτερο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, το ράλι Μόντε Κάρλο (24-27 Ιανουαρίου), λόγω των καιρικών συνθηκών ο διαρκής πονοκέφαλος πληρωμάτων και αγωνιστικών διευθυντών είναι τα ελαστικά.
Και αυτό γιατί μπορεί να ξεκινήσει το πλήρωμα με χιόνι, στη συνέχεια η Ειδική Διαδρομή να είναι στεγνή και να τερματίσει κάτω από βρόχινες συνθήκες.
Στο ράλι Μόντε Κάρλο λοιπόν το κάθε εργοστασιακό πλήρωμα θα έχει στη διάθεσή του 43 ελαστικά της Michelin, καθώς είναι ο βασικός προμηθευτής όλων των εργοστασιακών ομάδων.
Θα επιλέξει από 24 ελαστικά με πολύ μαλακή γόμα τα Pilot Sport SS6, από 20 με μαλακή γόμα τα Pilot Sport S6, από 12 χιονιού χωρίς καρφιά τα Pilot Alpin A41 και από 24 χιονιού με καρφιά τα Pilot Alpin A41 CL.
Όπως καταλαβαίνετε πολύ δύσκολη η άσκηση της επιλογής, με το τελευταίο πλοηγό πλήρωμα που θα έχει το ρόλο της ενημέρωσης για την κατάσταση και τις παγίδες των Ειδικών Διαδρομών, θα εισέλθει 1 ώρα και 10 λεπτά πριν ξεκινήσει την Ειδική Διαδρομή το 1ο αυτοκίνητο.