Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο : Νίκη για Οζιέ-Ινγκρασιά-Citroen

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα, με το ράλι Μόντε Κάρλο, όπου η νίκη παίχτηκε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή μήκους 13,58 χλμ. 

Μπορεί οι Μικ-Μάρσαλ (Toyota Yaris WRC) να ήταν οι ταχύτεροι στην power –stage που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 ταχύτερους, αλλά οι Οζιέ-Ινγκρασιά(Citroen C3 WRC) σημειώνοντας τον 2ο ταχύτερο χρόνο , 1,7 δευτ. γρηγορότεροι  από τους Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC), ήταν αρκετό για να δώσει την 6η συνεχή νίκη στο γαλλικό πλήρωμα με τρία διαφορετικά αυτοκίνητα στο Πριγκιπάτο της μεσογείου,καιτην 100η για τη Citroen στο WRC.

Η τελική διαφορά των 2.2 δευτ. μεταξύ των δύο πρώτων  μετά από 4 μέρες αγώνα συνολικού χρόνου για τον νικητή 3ώρες 21’ 15’’.9 αφήνει τις καλύτερες προϋποθέσεις για τους υπόλοιπους 13 αγώνες που συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα  του WRC. 

Όμως οι προβολείς είναι στραμμένοι στο 3οσκαλί του βάθρου, στους Τάνακ-Γιερβόεγια που από τις 15 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα ( η μια ακυρώθηκε λόγω κόσμου) κέρδισαν τις 7, κάνοντας έναν απίθανο αγώνα μετά το κλαταρισμένο ελαστικό στο 2ο σκέλος στην 7ηΕιδική Διαδρομή  που τους έριξε στην 8η θέση. Τις υπόλοιπες Ειδικές Διαδρομές ο Νεβίλκέρδισε 3 , ο Λεμπ 2 ο Οζιέ 1, σε μια κάνοντας ίδιο χρόνο με τον Λάτβαλα, και ο Μικ 1.

Στην power –stage μετά τους Μικ, Οζιέ-Νεβίλ, την 5άδα συμπλήρωσαν οι Τάνακ και Σουνίνεν, ενώ στη γενική κατάταξη τη 10α συμπλήρωσαν οι Λεμπ-Ελενά στην πρώτη τους εμφάνιση με το Hyundai i20 WRC, Λάτβαλα-Άντιλα (ToyotaYaris WRC), Mικ-Μάρσαλ(Toyota Yaris WRC), η έκπληξη Γκρίνσμιθ- Έντμονσον(Ford FiestaR5)  νικητές της κατηγορίας WRC2 pro (νέα κατηγορία για ιδιώτες), Μπονατό-Μπουλού(Citroen C3 R5) πρώτοι της κατηγορίας WRC2, Σαραζέν-Ρενούτσι (Hyundaii20 R5) και Φορμό-Τζαμίλ(Ford Fiesta R5).

Επόμενος γύρος 14-17 Φεβρουαρίου στη χιονισμένη Σουηδία.

Φωτογραφία: reporter-images 

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.