Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο, 2ο σκέλος : O Οζιέ πέρασε μπροστά

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ομηρικές μάχες έγιναν στο 2ο και μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο που περιελάμβανε 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές μήκους 125 χλμ., με την πρώτη του σκέλους να έχει ακυρωθεί λόγω των πολλών φιλάθλων σε επικίνδυνα σημεία. 

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC πήραν το προβάδισμα στο 87ο Ράλι Μόντε Κάρλο κερδίζοντας δύο από τις πέντε Ειδικές Διαδρομές χάρις στην πολύ καλή επιλογή των ελαστικών. 

Ο  οδηγός από την Γκαπ ολοκλήρωσε την ημέρα με δύο μόνο δευτ. διαφορά από τους Νεβιλ-Ινγκρασιά οι οποίοι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους, σημειώσαν τον πρώτο χρόνο, μειώνοντας έτσι σημαντικά τη διαφορά από τον Οζιέ. 

Θεωρητικά αυτοί οι δύο συνδυασμοί θα διεκδικήσουν τη νίκη, καθώς από τους υπόλοιπους συνδυασμούς υπάρχει αρκετή διαφορά, αν και στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι να εμφανιστεί η καρό σημαία.    Στην 3η θέση είναι οι Μίκελεσν-Γιέγκερ + 1'17. 7, με 4ους τους Λάτβαλα-Άντιλα. Κλαταρισμένα ελαστικά είχαν Τάνακ, Μικ, Λάπι που κατέστρεψε και την ανάρτηση στο C3 WRC , αλλά θα εκκινήσει στο 3ο σκέλος υπο καθεστώς super rally. 

Το 3ο σκέλος του Σαββάτου αποτελείται από 2 επαναλαμβανόεμνες Ειδικέ Διαδρομές συνολικού μήκους 93,38 χλμ. που σημαίνει ότι όλα είναι ανοικτά για τη νίκη. 

Στον πίνακα η κατάταξη μετά το 2ο σκέλος:

1ος Οζιέ 1,37'17 "3

2ος Νεβίλ + 2 "0

3ος Μίκελσεν + 1'17 "7

4ος Λάτβαλα +1'25 "1

5ος Λεμπ- + 1'25 "9

6ος Έβανς + 1'47 "5

7ος Τάνακ  +2'34 "9

8ος Μικ + 5'33 "0

Φωτογραφία: reporter-images 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Νίρμπουργκρινγκ

Κατά κοινή παραδοχή το Νίρμπουργκρινγκ είναι μία από τις πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο, όμως για κάποιους αποτελεί σχεδόν δεύτερο σπίτι, όπως φαίνεται από το βίντεο που ακολουθεί στο οποίο βλέπουμε κάτι που θεωρητικά φαντάζει αδύνατο.

Ράλι Γερμανίας

Στο ασφάλτινο ράλι Γερμανίας με τις 19 Ειδικές Διαδρομές των 344 χλμ. τα εργοστασιακά πληρώματα με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα 36 ελαστικά της Michelin που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής.

Mercedes

Η V-Class, η πρόταση της Mercedes στα πολυχρηστικά οχήματα, που μπορεί να μεταφέρει μέχρι και εννιά επιβάτες, στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τα μέλη της υπομάρκας που έχουν οι Γερμανοί με την ονομασία EQ.

Ράλι Γερμανίας

Μετά από δύο βδομάδες «διακοπών» ο θίασος του WRC ανανέωσε το ραντεβού του για το ράλι Γερμανίας.

Είναι ο 10ς γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε σύνολο 14 αγώνων.

Porsche

Στην εβδομάδα αυτοκινήτου που έγινε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια είχε προγραμματιστεί να γίνει μία από τις ιστορικότερες δημοπρασίες από τον οίκο RM Sotheby’s, αφού επρόκειτο για την Porsche Type 64, όμως δεν έμελλε να πουληθεί.

Ferrari

Ο πρόεδρος της Ferrari,Τζον Έλκαν, επισκέφτηκε το Concours d’Elegance στο Pebble Beach της Καλιφόρνια και μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι η ιταλική μάρκα θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο που θα ανήκει στην κατηγορία των GT, το Νοέμβριο.

Volkswagen T-Roc R cabrio

Πριν από λίγες ημέρες η Volkswagen παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του T-Roc η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2020 και θα προσφέρεται με δύο κινητήρες του 1.0 λίτρου με απόδοση 115 και 150 ίππων.

Hyundai i30 N Project C

Η Hyundai θα δώσει το “παρών” στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου μεταξύ των άλλων εκθεμάτων θα υπάρχει και μία ειδική έκδοση του i30 N, με την ονομασία i30 N Project C.

Fiat

Η Fiat έχει εδώ και καιρό δηλώσει ότι στο μέλλον θα επικεντρωθεί στα μικρότερα μοντέλα, κάτι που έχει αρχίσει να φαίνεται τα τελευταία χρόνια στην γκάμα της και θα γίνει πιο έντονο τα επόμενα χρόνια.

Φερνάντο Αλόνσο

Μετά τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με το μέλλον του Φερνάντο Αλόνσο, η Toyota Gazoo Racing «βγήκε» μπροστά και ανακοίνωσε τα σχέδια της συνεργασίας της με  τον Ισπανό, δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Formula 1 και νικητή του 24ωρου Λε Μαν.